Wednesday, March 05, 2008

Impian.. bilakah akan menjadi realiti

aku tengok my document aku..
aku melihat gambar si kaya senyap
wah wah wah.. kaya kamu...
ntah bila aku nak jadi macam itu..
takpa.. rezeki.. sabar.. rezeki..
skang gambar ini menjadi pemangkin motivasi aku..selamat tidur semua..

5 Comment and put their link:

Azhar Ahmad said...

Mak aiohhh banyak gila duit....

abeming said...

wahhhhhh....bitau la rahsia kejayaan....huhuhu

edriaty said...

wah!manyak nye duwet!!!!!!
bisnes ape nih.

edriaty said...

gmba xedit eh..
gelap jek..
ape guna photoshop. =D

فيصل said...

@azhar
tu la.. banyak tu duit..

@abeming
tiada rahsia.. hanya berniaga..
jeles gak aku tengok..

@edriaty
berniaga 'rahsia'

nak banyak duit. kena berniaga.. itulah rahsianya..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena