Sunday, March 23, 2008

Another boring Sunday

akhirnya aku tergerak nak lepak kat bilik sendiri..
bleh buat sesuka hati aku yeah....
main pinball.. macam sial..
ni guna cheat nih..
bukak pinball pastu taip 'hidden test' tanpa quote
dan gerakkan mouse anda..
jgn tekan space bar ok :D
selamat mebazir masa..

3 Comment and put their link:

Azhar Ahmad said...

babgi lah masamu sedikit untukku... ku tiada masa.. waaaa

Anonymous said...

dah lamer me x main pinball itteww..

فيصل said...

@azharahmad
sabtu ahad sahaja banyak masa.. pasni setel suma keja awal-awal.. pastu memang rasa nikmat seorang bujang yang mempunyai masa terluang yang optimum

@yginsaf
pinball iteww aku baru main malam tadi. itu akibat simptom tiada kerja.. aku rasa aku akan menanam tebu pula setiap sabtu ahad..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena