Monday, March 03, 2008

Sejenak kerlipan mata di pagi hari

'cai ko ingat tak pagi tadi aku tergelak sensorang'
tanya joe skeletton coffee

'a ah.. aku bangun.. tengok mentari menerjah masuk
menyinari ko yang sedang tergelak seorang diri'
balasku

'ko tau tak kenapa aku tergelak?' tanya beliau lagi
'apesal?' balasku penuh ingin tahu

'ada orang cina lalu depan rumah.. die tengok
depan rumah kita.. pastu dia kata.. "haiyaa..."
sambil geleng kepala ... tergelak aku..'
kata joe sambil menahan gelak

depan rumah kami..mana satu pilihan yang akan dipangkah ahli rumah..
atau ketiga-tiga sekaligus dipangkah tanpa belas kasihan..

7 Comment and put their link:

ف wildchild ۞ said...

haha. smalam tak dapat nak tapaw bendera DAP. tapi ok je la tu dengan apa yang ada :D

abeming said...

hahahahahaha...aku pon tergelak dow...bukan setakat cina tu...aku pon geleng2 kepala ni ha...kekekeke

circleinspoon said...

nih musti kuar tengah malam dok cilok bendera2 yg meka pacak kat mana2 nih

Azhar Ahmad said...

Hhahahah, keji amat... Roket mana?

edriaty said...

hahahahahha..
mmg sengal...

فيصل said...

@fa
hahahaa. kalo ada mesti ramai lagi geleng kepala..

@abeming
hahahha.. aku pun geleng kepala..

@circleinspoon
jangan rakam gambar kami cilok bendera..

@azharahmad
tak dapat nak amik.. terbuka sangat tempat dap letak bendera..

@edriaty
hahahah

Yazid Husain said...

inila jentera kami

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena