Sunday, March 09, 2008

Koleksi Duit Kertas

aku sungguh kagum... ada juga ahli teratak yang lagi ego dari aku
dan aku tidak dapat melawan keegoannya..
sebab koleksi duit kertasnya sungguh banyak sekali
aku berazam mencari duit 50 lama dan 100 lama.. untuk tatapan anak cucu
mari merempuh arus masa
itu hanyalah duit kertas yang 'rare' ditangan aku
tetapi masih lagi kalah ditangan fit..
dengan post yang bertajuk Koleksi Duit Kertas

2 Comment and put their link:

Anonymous said...

Bagus tuan punya blog....satu hobby yang menarik, boleh kita berkongsi hobi. Kalau nak tengok koleksi saya....sila singgah ke blog ini http://my-koleksi.blogspot.com/

Bolek tengok koleksi dan dapat tips utk menjadi pengumpul duit yang berjaya, blog ini adalah hasil pembacaan dan penelitian serta pengalaman saya sendiri.

Anonymous said...

adidas yeezy
kyrie 8
kyrie irving
Travis Scott Air Jordan
off-white
off white nike
palm angels hoodie
jordan shoes
bape
supreme

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena