Friday, March 07, 2008

Mimpi...

Aku mimpi...
aku rasa tak sedap hati...
mimpi aku agak mengerikan...

berpeluh-peluh aku
masa aku mimpi tu.. aku ingat lagi..
Naruto 392 keluar.. confirm keluar...
aku sempat baca..
pastu aku tidur...

bangun aje..
aku dengan bunyi motor,
bunyi orang bukak kunci...
aku terkejut..

aku tengok. orang takdak kat rumah
mungkin semua balik kampung..
pastu aku teringat motor..
motor aku mana.. pastu aku nampak kelibat
motor berbunyi dari jauh...

aku kejar... dengan berbekalkan alarm aku
aku kejar... dah hampir sampai..motor tu belok kanan
aku belok kanan.. (aku berkaki ayam kejar motor aku)
pastu belok kanan lagi.. pastu sekumpulan mat-mat motor
ada disitu..

aku lalu sambil tekan alarm...
aku try tekan.. tekan lagi..

takdak bunyi...
aku bangun aja.. kul 4.30 pagi
berdegup kencang...
panjang masuk rumah...

aku terus prepare.. kamera.. aku kena cas kamera..
pastu kosongkan memori..

malam tadi.. aku terlihat tahi bintang atau sekilas api bewarna merah..
aku tak sedap hati..
benda itu(aku dah pakai spek) warna merah.. ibarat bara api yang jatuh
jatuh ke bumbung rumah seseorang..
tak tahu.. seperti ingin aku menjenguk ke situ jikalau ada apa-apa berlaku..
naluri aku semakin kuat..
terima kasih terima kasih di atas pemberianNya..

3 Comment and put their link:

Anonymous said...

dasat mimpi ko

A t i Q a h said...

apa ada atas bumbung tu?

فيصل said...

@tz
hahah.. dasyat.. motor kesayangan hilang adalah mimpi terdasyat...
gelabah aku

@atiqah
tak tau.. tapi bara tu macam ditembak.. dari jauh ke bumbung rumah orang.. bayangkan ada orang tembak.. bara tu tak laju.. tapi tak slow.. kita bleh nampak ekor bara.. pastu meremang bulu roma aku.. ntah apa la yang aku nampak sebenarnya

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena