Friday, March 07, 2008

PETIDA

Pengundi Tidak Daftar(PETIDA)
kepada ahli PETIDA..
buat side income di tempat anda seperti
jual minuman atau jagung rebus atau jagung bakar..
burger pun bleh.. semoga kamu semua murah rezeki..
Kopi Tongkat Ali pun boleh.. apa-apa jelah....

teringat dialog semalam...

semalam ada rakan lama tanya..
ko mengundi tak hari sabtu ni?
aku jawab ‘ahahaha.. aku calon‘(perasan calon.. dasar pelupa daftar)
die plak balas.. ‘peh.. sama lah.. aku pun calon‘ (dasar pelupa kedua-duanya..)
kami PETIDA

Dasar 'Rekod Anda Tidak Dijumpai'...

2 Comment and put their link:

Azhar Ahmad said...

Mula2 ingat nak daftar. Tapi tak leh dah. Nama dah ada dalam daftar pengundi.... Bila nak daftar niiii

فيصل said...

lagi 4 tahun azharahmad.. setahun sebelum mengundi macam ni akan aku daftar.. mungkin aku dah ada sorang anak pada hari itu.. hahaha

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena