Thursday, November 01, 2007

Remote, beg diatas katil.. tema tidurku

yazid hehehehehe.. tak dapat masuk internet ke?
hahaha... sori sori(ayat provoke)
sabar yazid sabar... jap lagi baik la radio tu(iklan petronas)
yazid dah ugut aku untuk tidak menyimbah air garam ke luka
dan menyimbah minyak ke atas die lagi
perspektif tempat kerja ketika rehat

Sekian sahaja ... a picture is worth a thousand words ..
itu kata seorang yang berfikir.. sapa la suh pk komlek sangat..
kang memandai la buat tafsiran sendiri.. hehe

kredit to yazid for captured this nice pic

9 Comment and put their link:

tz said...

seme menda ko de nama ucuk.. janga ko letak name anak cam ni udah ler..

ucuk mwah faezah bin mohd faisal

فيصل said...

hahahha... mana datang faezah plak tu.... hahaha

tz said...

sample name anak ko

فيصل said...

hahahah..
lelaki nama cam pompuan

f a wildchild said...

ko letak la name ucuk ke, ape ke. takdenye kami nak panggil dengan name tu. manja bangat seh. nak nak lak name moto ko. ahaha..

abeming said...

hahaha faezah bin mohd faisal...ape daaa...ni jenis "asdsasdas" jugak ni....muahahaha

faith said...

wah,cadar pink gambar bintang2 lagi....cute tue..

فيصل said...

hahaha tu tilam.. susah nak jumpa cadar..
aku yang berselimutkan toto

Yazid said...

thank for your kredit

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena