Wednesday, November 07, 2007

Perihal ilham yang hilang

winston 14 aku hampir habis
ahh.. "adakah akan aku beli dominggo?"
bisk hati kecilku...

tidak.. tidak...
gelak sensorang.. teringat peristiwa semalam

"berapa lama you bleh siapkan sistem ni?" kata dr
aku pun jawab..
"dalam sebulan" kataku dengan harapan aku dapat berehat
namun itulah kata kata seorang yang yakin dan
memotivasikan diri sendiri(puji diri yang malas)

"esok design, flowchart.. papehal jumpa miss ea" bas dr
die nak amik PTK.. uhuhu.. naik gaji nampaknye

ilham yang hilang. apesal lak ni..
sekarang aku menjadi guru tuisyen komputer untuk insan tersayang
dan yang penting.. malam tak leh ajar die kat umah...
mengajar lain jadinya...

flowchart aku nampak berterabur..
aku kena susun semula...
aku cuma menaip ape yang terlintas kat fikiran aku...
untuk mendapat flow sistem yang takda bugs

"open... what web programming language do you prefer?"
aku balas.. "php".. lama dah tak terasah php aku nih..

okeh.. tulisan dibawah untuk mencari ilham..

user - > register - > pick coordinate - > hash - >db
images tye: gif
server apache phptriad 2.2.1
php of course

table pengguna - > email, password
session...

xss,sql injection filtered system
user control to block the brute force,dictionary, decoy images to
confuse the shoulder surfer

accuracy, perfect grid, memorability pictures
7/11/2007 - mencari ilham
6/12/2007 - sistem siap

images must in medium,single pic and color

p/s: thanks for all respondent....

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena