Tuesday, November 06, 2007

Close up..

hakisan owh.. hakisan pantai...
pulau pisang... disinilah dahulunya 3 km menuju ke pantai.. sekarang
kerana hakisan diatas kegiatan menambak

pulau pisang yang dilanda hujan dapat dilihat dari teluk kerang
gambar pokok ini lah yang menyebabkan aku terdetik untuk
merenung masa depan... dahulunya pokok ini megah berdiri
sekarang sugul terasing menanti tumbang
seperti lumut(agaknya) macam pokok duit duit aje.. ini lah yang dikatakan..
rezeki berada dimana mana... dan.....
ajal pun berada di mana mana..

ini mungkin kali terakhir aku update blog..
siap menghuraikan kejadian/peristiwa..
lepas ni nampak gaya abisnya..
life aku hilang bersama kesibukan sambil menempuh arus masa..

sibuk... itulah yang akan aku katakan untuk mengejar dateline 6/12
iaitu pre-system version 1 akan bermula..
malam ini aku mencari ilham...

bermulalah malam mencari ilham.....

4 Comment and put their link:

Anonymous said...

mcm knl je kt ne?
tp dimana ya?
ape2 lah....keliru gak aku dibuatnye.ape brg tah.Ooooo itu kot yg dinamakan seni,mana gue tau...tp best gak,dpt gak nmpak dan tau mcm2 pemandangan secara spontan.He3.....

SUHAIDA

Anonymous said...

ko bukak photopages r cai.. best sikit..

edriaty said...

weh.
gmba nomo 1 ok..
perspektif tuh...
bagus,.... =D

فيصل said...

tima kasih sifu... tgk sifu lah... ko ,yazid ngan fa.. hehe

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena