Tuesday, November 27, 2007

Jiwa Kacau Bilau(abstract category)...

nampaknya ada tempat luahan penuh emosi..
sila hayati gambar ini dengan penuh emosi...
selami segala jiwa.. bersatu dengan kegelapan malam disertai dengan lampu jalan

ahhh... rindu.. aku berada dikeadaan tidak puas...
pe'rasa'an aku masih tidak puas...
aku ingin menggembirakan hati ibuku,adik adik aku, dan suma orang yang tersayang


suma gambar ini melambangkan jiwa aku ketika itu...
diharap tiada sesiapa yang tersalah tafsir...
mungkin akal dan pemahaman korang suma berlainan..
sapa berani duga ape yang tersirat dari yang tersurat
sila sila....

selamat malam suma di rumah..

7 Comment and put their link:

Anonymous said...

pada masa kita duk menggembirakan hati2 mereka yg kita sayangi...tiada siapa pula yg memandang hati kita...namun...kita puas...melihat mereka gembira...

weh...gambar cantik...seni abstrak...hoho...apa lagi?kekekeke

فيصل said...

dah upload dah ke http:\\sekaki.com

Yazid Husain said...

kacau betul jiwa ko!

فيصل said...

Skang jiwa merancang kewangan dan masa...tu yang kacau bilau tu..

circleinspoon said...

like the 3rd pic. love the 4th pic!

Penapis niat serong said...

camera shake technique... if you brave.. go on to camera toss...

circleinspoon said...

aku tau pasal camera toss tuh. tapi xbrani lagihla nak dok lambung cam tinggi2.. kalo telepas sapo nak bagi rm????

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena