Sunday, November 04, 2007

Hari ahad yang suram dan menggembirakan

hari ni aktiviti menghantar anak orang ke jusco
pastu balik dan tidur..
sedang aku dalam kelam..
geweng amik kamera.. die snap gamba Syukran pi betulkan tayar keta


aku tak tau.. tapi die juga membantu jiran membuka pintu rumah
begitu baiknye vokalis lorong terbabas LTB itu
tayar keta tenggelam kedalam lopak depan rumah
yeah.. berjaya menanggalkan tayar keta..
kelihatan panjang sedang melihat aktiviti syukran
sambil geweng membuat posing hero hindustan yang sasa
panjang memegang bonet keta syuk.. sebab tadi terhentak kat kepala syuk
ahh... akan hujan lagi kah? seronoknya
kelihat fit dan yazid dengan gaya habisnye
geweng, syukran dan raja dengan gaya habisnye
meraka semua melihat panjang mengkomen moto awek fit
dengan gaya habis

12 Comment and put their link:

Yazid Husain said...

sebenar aq bergaya aq nak lari dari camera ha ha ha

Anonymous said...

GAYE ABES post ko.. hahahaha..

Anonymous said...

mengapa merah padam muke aku melihat lelaki tidak berbaju.. ahhhh tidak! ape kes ni..

edriaty said...

heheh...
rajen sguh..

Yazid Husain said...

ha ha ha sexy abes!

Anonymous said...

ceh...kalo aku yg x berbaju muka ko xmerah padam plak...ops...kantoi...=)

Fairuz said...

a'ah. ari ahad yang suram. terutamanya kat tingkat bawah umah kita.......

Yazid Husain said...

trus terang saje la

Anonymous said...

hahahhaha.. bunguz betol la. ko jangan wat aku geli sarmi. kang aku malas amik lesen skali ngn ko baru tau.

nazry said...

smart gila post kau kali ni...gaya habis....5 bintang

فيصل said...

post gaya habis ini telah ditaja oleh teratak 42

dyry said...

Dolabuy Celine replica zara bags click this link now replica bags philippines Continued replica bags south africa

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena