Tuesday, November 20, 2007

Hujan.../The Rain

English
I captured this images when waiting the other RO
for lunch together.

Malay
menunggu RO FKE untuk makan tengahari bersama..
untuk mengisi masa terluangku .. aku menangkap gamba di tempat aku berdiri
dalam sepuluh minit menunggu mereka
English
i also snap my own shoe
hehe... waiting somebody without do anything is a boring situation..
damn... i already charge my battery..
why just 1/4 left.. damn...
"please don't exhausted" i said to my camera

Malay
aku juga menagkap gambar kasut ucuk aku
menunggu seseorang tanpa berbuat ape ape adalah satu situasi yang membosankan
adoi celakanya... aku dah cas.. ni apesal lak bateri aku dah nak abih ..tgl suku aje nih..
"tolong la jangan habis wahai bateri ku sayang" kata ku kepada kamera


English
Raining.. i wish i have a car...
so that i not waiting the rain to stop..
"rain.. please stop a moment" i said to the rain while smoking

Malay
Sedang hujan.. aku berangan ada keta...
untuk aku tidak menunggu hari hujan untuk balik
"hujan.. benti kejap je ea.." kata ku kepada hujan sambil merokok

tambahan.. satria takda lak time ni.. bleh gak aku
berborak dengan die


I'm sorry... please correct me if my English is wrong..

owh... indahnya hari ini..

2 Comment and put their link:

Yazid Husain said...

wah dwi bahasa. good work. I hope your english become better day by day

فيصل said...

thanks for your support.. i learn and learn and learn

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena