Friday, November 09, 2007

Awan deepavali

Open house di rumah akak kepada awek geweng
menagkap gambar awan di taman U
Keadaan awan membuatkan aku terpesona.. hendak aku capai tak kesampaian..
namun.. gambarnya aku abadikan di dalam blog... awan sungguh unik.. susah nak cari bentuk
awan yang sama saiz... sumanya berbeza... melambangkan dibawahnya mempunyai makhluk yang berbeza... sekurang-kurangnya hati lain lain...
dengan metafora orang asia.. rambut sama hitam hati lain lain...
atau metafora global.. suma ada kulit.. warna lain lain
atau suma ada memori, memori lain lain...
atau suma ada tulang.. saiz lain lain...

Awan juga membuatkan aku terfikir..
ia bersatu untuk bersatu padu dan memberikan air dibawah kesatuannya
peh... hebat ciptaan awan.. tidak lupa juga kepada angin lalu
yang menolak awan ke tempat tempat tertentu mengikut hukum alam
nak tangkap gamba angin.. peh.. memang tidak dapat dilihat dengan
mata kasar.. mungkin aku sedang menangkap gambar angin... tetapi.. ia telus..

4 Comment and put their link:

Anonymous said...

i admire ur works, nature has its own way to describe us...
keep up ur artistic work okay...

فيصل said...

Thanks you for your support... i just found one of the talents in me.. need more practice to make it more artistic..

edriaty said...

no 3
perspektif lampu jalan.
itu lawa. =D
gud boy.

فيصل said...

tima kasih sifu... hua.. korang ni supporting la.. memang cool... buat aku obses ngan kamera...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena