Sunday, December 30, 2007

Tiba Akhirnya di Pelangi Damansara(Gambar Kahwin Pejal sc 6 MRSM Muar 00/01)

Sesi memanas badan dibawah pancaran matahari terik
okeh.. aku sudah segar sedikit.. upload sedikit gambar...
gambar yazid dan buaya.. sampai disana di panas terik..
uhhh.. bahangnya... takpe.. member punya pasal aku gagahi jua
geweng,wakdon ngan arep.. lama tak berjumpa..
Joe dan rakan lama.. aku time ni tak dapat amik gamba
sebab save bateri yang tinggal suku...casey,saripudin dan akmal

4 Comment and put their link:

edriaty said...

heheh..aku dan SLR. =D

edriaty said...

da kenape letak gmba org pndang belakang,pndang tepi,separuh muka.. =D

Yazid Husain said...

candid.

pure cotton bedsheets for double bed said...

Joe dan rakan lama.. aku time ni tak dapat amik gamba
fully stitched salwar suits wholesale ,
wholesale salwar kameez catalogue with price ,

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena