Sunday, December 02, 2007

Aktiviti Pagi Ahad

jemput makan bubur kacang... ngan roti telur...
tima kasih... aku terharu.... dapat sarapan..
Kenangan lama yang tidak dapat diupload
dengan tema gambar self-obsession
Sedang biji mata kiri aku bergerak-gerak
aku pelik.. lama dah die bergerak nih...
apesal ntah aku tidak tahu...
aku pun menangkap gambar awan yang ada pada pagi tadi
dan hasilnya seperti di bawah...
berhampiran seven e... adoi.. lighter takde...
aku pi pinjam budak shell punya lighter..
orang bagi duit untuk isi minyak.. aku plak mintak lighter...
diantara 2 wayar di tiang elektrik.. masih ada ruang untuk mendongak ke langit

keadaan di jalan kebudayaan 26 pada pukul 10:45 pagi...
hendak sahaja aku melihat permandangan di tempat lain
malam tadi pergi ke pulai untuk menyambut hari jadi anak abang man & kak ana..
ditemani abang syam dan kak syikin serta adiknya..adui.. bisanya...
aku masih teringat.. aku berhutang frame gambar untuk anak die
damn.. bla nak balik pontian nih
nanti bila saya senang(tak bz) saya framekan ea..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena