Thursday, December 27, 2007

Hari ini.. dan Naruto 384 Spoiler(Picture)

Spoiler naruto 384 diambil dari naruto-xx
wahaha.. itachi dan sasuke...
sistem badan aku tak betul buat masa ini..
makan tghari dengan Bad,
pastu isap rokok.. aku amik rokok gulung..
pastu.. aku pun gulung dengan bangganya..
tapi hampeh.. lighter habis plak..
ada sorang brader tgh hisap rokok..
aku menuju kearahnya... sambil berkata
'bang.. mintak lighter..'

'tskk tskk' bunyi lighter itu dan api pun menyala..
hujung rokok gulungku berjaya dibakar...
tiba-tiba semerbak haruman 'Dashing'
menusuk rongga mulut dan hidungku
sambil berkata di dalam hati
'aduh.. bro ni pakai dashing ke.. kuat betul'

aku layan 4, 5 pam..
akhirnya aku 'surrender' .. ish ish..
rokok aku rupanya berbau 'Dashing'.. fakk
'bang.. mintak rokok sebatang.. rokok saya rosak'
aku tebalkan muka.. selamba.. kenyang sangat nih..

aku pun naik ke tempat kerja...
pastu masuk cek beg..
nak tengok.. sama ada ia tumpah
atau ada terjadi kejadian lain..
tiba-tiba...
alangkah terkejutnya aku..
dashing aku kena lipstik..
persoalannya? sapa guna beg aku?
aku tertukar beg dengan wanita kah?
milik siapakah lipstik ini? atau lipstik ini milik siapa?
dan hari ini selain bau 'dashing'..
tangan aku juga berbau lipstik..
kenapa bekas lipstik ini di 'dashing' aku
kenapa ia bukan di pipi,leher dan tempat-tempat yang sepatutnya?
adakah aku di'setup' oleh sesiapa...

fikiran aku terganggu... sambil aku berkata kepada dashing aku..
kau memang bertuah... kau memang bertuah...
selain dari 'dashing' ...

adik aku jua dapat menge'paw' aku
dengan jumlah yang agak banyak.. dengan keputusan PMR
1 A =RM 40 maka 7 A =RM 280
maka.. ada sesapa nak 'donate' kat aku...
aku terpaksa melarikan diri dari 'angah'....
bukan 'along'.. along tu aku.. sebab anak sulong
tahniah... semoga adik aku berjaya dengan apa yang diimpi..

9 Comment and put their link:

tz said...

tahniah utk adik ko.. adik aku dapat 8A..

seb baik aku tak janji ape2.. nati aku nak beli kasut baru untuk dia.. kasut dia selalu koyak..

Yazid said...

wah taniah kepada adik ko mendapat banyak A. Taniah juga kepada botol dashing kena cium. He he he

aiyrie said...

tahniah buat adik ko..
takziah lak utk ko sbb dikejar angah..

camaner lipstik tu leh ada kat dashing ko??
adakah dashing ko sudah bermakwe??
setelah berkasih-kasihan, baru dia kembali ke dalam beg ko...
siapakah yang meninggalkan kesan lipstik kat dashing ko??
akan aku nantikan kisah seterusnya....

fateen said...

tahniah utk adik ko...

adik aku takde A pun..frust dia..
sian dia...
takpe akan ku bg semangat kpd dia...

takpe dowh bg duit kat adik sbb berjaya...at least ko jd kan tue dorongan..he he he...ala kena la berjimat ckit bln nie..takpe takpe..

kucai said...

@tz
tahniah untuk adikmu jua...
aku ngengada janji.. kalo tak janji.. die tak da semangat..

@yazid
terima kasih.. tima kasih...
aku yang rasa berduka cita.. kerana tidak dapat dicium secara ganas..

@aiyrie
terima kasih terima kasih...
itulah.. aku di kejar angah...
tentang liptik itu aku tidak tahu..
mungkin ada seorang pervert wanita mencium botol dashing itu dengan paksa... aku sedang mencari siapakah gerangan wanita itu..
begitu desperatekah die.. aku rela ape.. hahahaha

@fateen
tima kasih tima kasih..
siannya.. rezeki rasanya.. adik aku main game kuat.. berjiwang kuat..
cuti rilek... mengurut aku aje keja die.. mungkin die tabah dengan deraan aku... aku kena ikat habis perut aku ini.. :(

OD@ said...

tahniah kat adik ko n adik tz skali...waa cemerlang ekk.. adik fateen pun tahniah jugak..xpe rezeki masing2 kan..lgpun result xpenting sgt..usaha tu yg penting (^_^)

kucai betul ke tu kesan lipstik..mana tau kesan dakwat ke...hehehe

tz said...

brader tu kot cium...

ku(ai said...

@oda
betul oda..lipstik..
masa raya aku dah kenal lipstik sepenuhnya..aku blaja dari adik aku..

@tz
wah.. brader tu cium.. begitu 'nyah'nye die itu.. selisih lubang hitam dan matahari raksasa serta bintang kerdil putih

edriaty said...

hahaha..
mana plak dtg lipstick tuh..
ke ada stalker bkenan kt ko nih!

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena