Sunday, December 16, 2007

Hari ahad pukul 1:30

Adoi.. ilham.. keluarlah enko..
aku dah minum 2 tongkat ali...
kalo aku minum 3.. maka ilham lain akan kuar..
ahh... aku nak cari ilham di langit...
mana tahu ada...
ketika ini aku sedang duduk termenung...
dan menaip sambil mencari ilham

yeah... jumpa...
teringat kenangan malam tadi
tinggal aku ngan geweng(vox lorong terbabas)
kitorang tgk satu cita keluarga lagih..
yang menyedihkan..
dan seperti biasa.. ubat tidur kami adalah melihat cerita yang kami tak faham
ini adalah cerita jackie chan masa muda
dah la sub tak dak.. memang mempercepatkan proses tidur..flashback.. tadi aku kena tahan polis..
syot... aku kontrol...
lesen L sahaja..bawak dua orang...aku gamble segamblenye...
kalo kena 300. aku baya aje la...malas nak cakap banyak
die suh kuar lesen... ngan roadtax..
ni kali kedua... dulu lepas.. syukur..
skang... tak tau lagi..
pastu die kata "ok.. jalan..."
peh... ani berderau jantung hati.. aku lagi la plak..
pastu buat buat cool...
*
okeh.. sambung cerita mencari ilhampergi berjalan ke cepp pastu tangkap gambar
adoi.. sunyinye..
kan best kalo aku kat mersing skang..
bleh la aku gali lubang.. cari emas untuk wat hantaran
dapat segram dua jadila
'memanglah sunyi.. hari ahad dowk' kataku pada diri sendiri
pandangan semut atau ant's eye view ke fsksm..dari jalan ke cepp

7 Comment and put their link:

circleinspoon said...

aku tgk crekarama tuh!
tapi tgk sikit2 jer..tuh pun masa ujung. xtau hujung pangkalnyer storiiii

abeming said...

cantik la gambar dr pandangan mata semut...cuba ko amek gambar dr pandangan mata semut kena pijak...heheh

Tok Rimau said...

Tangang,
Kalau bosan-bosan di hujung minggu, pulanglah ke kampung lawat sedara mara.

Dah tahap kritikal, bila mula snap gambar dari dalam TV. ha ha ha.

Rinie Yusof said...

suke gambar yg last skali tue...

Anonymous said...

awan..awan..awan :)

alahai..bertuah betul gmbr dlm TV pun nak disnapnya..em dah betul tahap kritikal la tu :p

Anonymous said...

awan..awan..awan :)

alahai..bertuah betul gmbr dlm TV pun nak disnapnya..em dah betul tahap kritikal la tu :p

فيصل said...

@circleinspoon
sama lah.. aku dah kebosanan tahap 300 kuasa kuda

@abeming
wow.. tu sama dengan kamera aku tidak berfungsi tu

@tok rimau
tu la, dah macam si tanggang da aku ni.. dah lama benar aku tidak balik... esok atau lusa atau hari sabtu akan aku balik.. harap harap tak cas duit tiket bas lebih

@faith
aku suka tangkap gambar.. tapi aku masih tidak berpuas hati... dulu camtu jugak.. aku tak puas hati lansung dengan pencapaian aku dalam penggunaan komputer..

@kakok
ni dah teruk dah kan.. huhuhu.. kena balik nih kena balik.. huhu
mak... aku rindu kamu....

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena