Saturday, December 15, 2007

Aktiviti Hujung Minggu...

Semalam aku menyaksikan satu keindahan dari tangga
department SKK... peh... kalo dilayan perasaan ni.. maunye tak balik..dulu aku nak cerita tentang cara membela dan menanam bawang..
malam semalam.. aku sempat amik gamba bawang..
aku rasa.. untuk mebela siput... kita kena tanam bawang..
aura bawang putih dan bawang merah menarik perhatian siput kecil
atau.. resepi penarik siput adalah
bawang merah + bawang putih dan biji cili
syukur.. biji cili aku dah bertunas... pasni aku try tanam kentang ngan jambu batuyeah... ini pandangan siput terhadap tanaman aku
snail's eye view... time ni ditenggelami air sebab ada
orang lupa tutup paip... betuah betul..
Malam tadi aku tgk 3 dvd ngan geweng ngan yazid
2 dvd thailand seram 'erotik'
suma potong stim... sangkut sangkut. time babak best sangkut..
last last.. geweng amik dvd lain kat keta die
'penjual dvd ke geweng ni' kata aku dalam hati..
dan
1 cita jepun lesbo(adui geweng)
teka.. ni perempuan ke lelaki.. tajuk die.. ermm
ntah.. lupa...
ni lelaki ke perempuan? aku pun tidak tahu..
ia mengisahkan tentang tatoo..
perempuan/lelaki bernama takeko(lupa) yang jambu gegila
dan kisah keluarga yang menyayat hati..
perempuan yang baru nak up yang menjadi web cam girl
dan juga polis yang baik hati...
inilah satu cerita yang amat slow dan sedap dilayan untuk tidur..
aku menangkap gambar duit-walau-terdesak-bagaimanapun-jangan-guna
hehe.. sapa mahu beli atau mahu tukar...
pagi tadi sebelum buat kerja kat opis..
tangkap gamba tapak semaian barang-dapur-yang-bertunas
yeah.. subur... sapa plak buang puntung kat tapak semaian nih..
betuah betul...
sebelum aku membuat kerja.. aku menangkap gamba rumput di tepi longkang..
rumput/tumbuhhan ni unik.. sedap dipandang.. ada nilai komersial..
nanti aku nak tanam dalam pasu... pastu kalo bleh.. aku nak kacuk ngan cili

4 Comment and put their link:

circleinspoon said...

rumput+cili=ciput ruli

mistaken identity sungguh ;p

kakok said...

again..bertuah betul :p

فيصل said...

@circleinspoon
best gak nama ituh..

@kakok
kakok.... saya mahu url blog awak...
saya sudah ketagih membaca blog orang lain.. hehe :) betuah betul la kakok nih..

kakok said...

baru perasan..dkt gmbr rumput2 tu..mcm ada bentuk mata ngan kening org :: bwh hujung sblh kanan :: uhuh..x nak la tgk lama lama :p

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena