Monday, October 01, 2007

Today is a busy day :(

aku dah cakap ngan seseorang nak cari masa
utk shopping bersama.. tapi nampaknye
aku sibuk gegila minggu ini.. kehulu kehilir mencari
masa mengajar pensyarah untuk aku amik responden
dan menganggu masa mengajar diorang.. huahua

camna la..
aku ni tengah serabut.. hari khamis baru bleh bercuti
11 hb damn.. sebab 8,9,10 sibuk survey... cis cis
adoi.. plan lari plan lari... tidak tidak...
(korang bayangkan aku tgh lari kehulu kehilir mengejar kunang-kunang)

cerita hari ini agak menyedihkan :(

cerita 1:

peh... arini memang mencabar
aku nak deal tarikh launch(betul ke aku eja nih) sistem survey
tetiba je dr ngan cik kesayangan aku x dak
internet pun tak dak sebab hari ni hari mengundi
sugulnye aku... aku mimpi lagi...
mimpi agak x senonoh... adoi la.. pepagi mimpi x senonoh...
bidadari yang sama datang menjenguk...
ui... gila....x sesuai dicerita...
pastu mimpi geweng tegur "weh ko buat ape kat bilik tu?"

pastu pagi aku nak kejut geweng.. tapi.. tgk die cam tak larat aje..
aku terus pegi stesen bas.. amik teksi
itupun sebab aku gelabah nak bincang pasal sistem..
dan tarikh uji ngan responden di utm..
dr jai datang menjenguk.. aku datang kul 10
aku on aje.."wwuooonngggggggggg"
serverku berbunyi.. dr jai tanya
"wua.. bising betul server ni, server ni berapa ribu?"
aku pun menjawab 8 k,danial menjawab 10 k...
damn... aku nih... aku tak masukkan harga monitor,keyboard,os,dll
dah dr tanya server.. aku jawab server.. huhuhu

pergi ke cerita 1:

cerita 2:

sekarang aku bosan.. aku right click->new->text document
dan rename text document tu kepada blogku.txt(pergi ke cerita 1)

selsema atau resdung..
aku rasa aku ni resdung...
dan 50% petanda resdung dah ada kat aku
adoi la.. takkan aku nak berpantang x leh makan makanan laut kot..
sedap tu.. aku tak tau nak buat ape.. nak balik rumah ke?
internet x da kat rumah..
damn... memang x menahan godaan celcom broadband(betul ke aku eja)
dengan maxis broadband(lantak la)
aku baru nak cari tentang resdung...
abih 2,3 tisu kat depan kandang akak Lia aku sebat

his.. geram betul la... ada aku nmap -v -sP xxx.xxx.x.x/xx>a.txt
aku terus nmap seluruh network utm.my hehehe
nah ko jajan.. melambak host yang aku x penah masuk kat utm ni...
hahahaha aku dah tau cctv kat mana... kalo aku bleh masuk nih.. aku bleh tgk tgk
malang sekali berpassword.. ish ish ish.
sedihnye..

salah satu yang aku baru tahu

Host proxy.dk.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
Host proxy.koq.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
Host proxy.kperdana.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
Host proxy.krpktf.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
Host proxy.ktr.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
Host proxy.ktdiktho.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
Host proxy.ktcstaff.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
Host proxy.ktcstudentstaff.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
Host proxy.kolej11.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
Host proxy.wirelesskolej.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
Host proxy.adminkolej.utm.my (161.xx.xx.xx) appears to be up.
ip dirahsiakan. sila nmap sendiri :)
aku berfikir.. kalo DDoS proxy ni.. adakah diorang bleh access internet?
hua..

nak tgk host mana yang hidup.. sonang skit aku nak surf(membuang masa aku)
hua.. skang cik kesayangan aku panggil.. uhuhuhu
nampaknye aku byk kerja la plak hari ni...
ok.. selamat bekerja...

4 Comment and put their link:

edriaty said...

kalu da resdung,pantang la mkn tuh.
degil..kang gugur idong cam maikel
jeksen baru ko tau.hahah.. =D

pakai streamyx sudey..bkn best pon
pki celcom or maxis broadband tuh. =D

ape kene ko asek mimpi bidadari je nih!yazid pon balik 11hb.aku pon 11.
ko pon 11.ok la tuh...heheh =D

Anonymous said...

weh. resdung?? huh. aku pun. da lame. tp slamber je mkn. sampai resdung pun tak tahan.. menghilang. :D

yup. stemix the best kot. tp renyah sikit je la nk kena ade phone line. tu jela. klau brokben maxis & celco tuh kena beli device., blabla. wireless je la advantage nye.

urm. lawak bce post ko nih. huahuahua. keep up the good 'nmap' work. smga ko success ;)

Anonymous said...

beli streamyx jek...broadband celcom/maxis slow...pastu ko nuntut ngan nuar camne nk besarkan bandwidth streamyx ko...=)

ghimau said...

wah best tu :)

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena