Monday, October 08, 2007

Kad raya buatan Sendiri

Version 4: Gothic skit 1(ape kejadahnya gothic gothic time raya)
Version 5: Gothic skit 2(ape kejadahnya gothic gothic time raya)
Migrain version 1: Sakit kepala
Migrain version 2: Mabuk LautVersion3 : Dah nak tido punya ilham aka migrain dah x da

11 Comment and put their link:

abeming said...

lawanya...nk order satu...heheh

فيصل said...

hahaha.. nak order eh.. okeh okeh.. tu migrain version 1.0.. pasni ada byk version lagi.. tu tapak mencari ilham tu..

fox kid said...

hehe. leh jual la nnti cai.

ps; weh, jgn lupe g spital cek migrain ko. :D

edriaty said...

da jumpa da si ilham tuh eh.
jumpa kt mana?hahaha...
da pandai donlod font.brush skali ke.
bagus2..keep up the gud work. =D

Yazid said...

wah!!!

فيصل said...

lepas beli kad raya aku terjumpa ilham tu... balik dari jusco terus aku suh ilham tu pergi ke blog..

faith said...

hahahaha..kad raya aku simple jea..aku wat sorok2 msa bos aku kua..hehehe

tz said...

heheheh.. best korang wat kad raye ea.. bila nak anta kat aku nye.. wat lawa² tapi tak anta kat kekawan.. tak bermkna kan.. hi8

cHuCkyMaRine said...

xmcm kad raye pun...asah lagi kasi tajam kreativity ko hihi

فيصل said...

adui cdihnye aku ... hahaha hancur kreativiti aku kena penangan kata bawah sedar dari ko si asmah oi.. "tak macam kad raya pun" skang ni ko byangkan ia bergema gema.. x macam kad raya pun... 3 kali.. peh down mental aku

cHuCkyMaRine said...

hahaha ohh gile ah bergema2 ek...jgn la smp mcm 2 skali..ade la skit cm kad raye..sbb ade tulis slamat ari raye..;p

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena