Friday, September 28, 2007

4 hari tanpa internet

beberapa simptom yang dikenal pasti

1. Temporary happy together and down according to the internet priority in their life

jeweng telah berjaya mengorat anak bekas pengarah forensik negara, fiona
(dapat no telefon,dan sms dari luar negara) fasa pertama..
dimana semua family die adalah doktor.. peh gegila..
itulah kali pertama die mengorat dan juga kali terakhir kerana internet takda.. :(
jangan risau jeweng.. mungkin jodoh ko utk isteri kedua ni lambat skit

2. Mula duduk ruang tamu.. lepak tengok tv sesama.. beli dvd..
sebelum ni fit aje sensorang.. main ps2 die.. tgk dvd die..
sian fit..

3. aku mula tido agak awal mungkin kerana tak da kerja.. sering pergi ke jusco
sebab priority telah diswitch dari internet ke ani..

4. Aku termimpi mimpi internet.. semalam aku mimpi aku sedang ym..
hanyalah mimpi.. aku sampai dah hampir gila dah x jumpa internet nih..
sampai sanggup aku tepon raja.. "raja.. camne nak langgan celcom broadband?"
kalo bleh semalam dah aku beli kalo ada kat edai prepaid celcom tu
kemaruk internet gegila..

oleh kerana elektrik telah melebihi kempen 50%
maka jeweng mula bermimpi bahawa ada housemate baru akan datang ke rumah..
die suggestkan nubli(padahal die mimpi)
"cai aku mimpi ko duk sebilik nagn nubli.. aku ngan raja.. yazid sensorang"
time ni aku pk.. "aku duk ngan nubli atas ke bawah?.. internet ada x?"
seperti diari ramadhan rafique.. setiap kali aku berkata dalam hati.. setiap kali itu terkadang
lintasan internet itu tetap ada sebagai ayat sejuk hati seperti
"kejap lagi ada internet..emm kul bapa buka nih.."
atau
"uh.. bestnye dapat siapkan sistem.. kalo ada internet lagi best"
nipun selepas sistem aku pass.. tanpa sebarang pembetulan lagi
kah kah kah(ni adalah dari hati ke jari punya ayat..)
aku ngantuk gegila.. kejut fit die tak bangun..

saya cadangkan strymyx. nampak cam diorang nak powerkan broadband diorang
ok sekian sahaja bebelan ahli neraka dunia tanpa internet

damn 4 day in hell without the internet

14 Comment and put their link:

Yazid Husain said...

wei pasang je la aq setuju. dah jronik ini tanpa internet samapi terbawa-bawa ke mimpi. kira nightmare la tu

Anonymous said...

wohoho...dh padam eh wireless??hahaha...pasang streamyx la beb...ko gaji 2/3 kali ganda dr aku...takkan x mampu dong....=)

Yazid Husain said...

aq baca metro dia kata nak
"jejak lelaki kucing"
ternyata itu bukan ko kan?

Anonymous said...

ceh. igt kes hacking 'lelaki kucing'.. rupanya lain..

hurm. tu la. aku sokong psg tenet. tp take note, kene subscribe setaun stimix ni.. plan bebaik. hehe. sampai mimpi :P

Yazid Husain said...

subsribe setahun ok la ingat 2 tahun

Anonymous said...

urm.. 512k setaun.. 1 meg 2 taun (x silap lew) tp yg psti 512k setaun.

klau ikut web dorg, tnc: ii. Minimum subscription period is 12 months for all packages except with modem rental and other promotion packages.

Yazid Husain said...

thank for ur info

فيصل said...

wahhh 6 day in hell la.. peh.. ni aku x saba.. terus pegi cc.. ahahaha
ko x nampak 'baki gaji' ko nampak gaji aku hehehhe kalo ko tgk 'baki gaji aku' mesti ko terharu

edriaty said...

pasang je la tenet halal..
(bak kata yazid..)
payah sgt aku nak send KAMI nih..

Streamyx Basic 1MB
Monthly subscription fee at RM77 per month for 24 months. Thereafter, revert to standard of RM88. Minimum subscription period is 24 months.


aku pki sorang 512 jek.
tp tataula korang gile donlod ke.
kata hackers.ape lg.ejas la 512
kasik dpt 4MB.hahaha

Yazid Husain said...

wah! boleh ke Cai, Ed cabar tu. Aq nak KAMI manjang tertangguh je.

edriaty said...

kamon la weyy...
kitorang leh buat.
mesti korang bleh buat gak..
korang kan hackers yg giler! =D

فيصل said...

uiyo.. heheh.. ak berguru dulu ngan sesapa.. anuar sidek ke atau sesapa..

peh.. 4 MB/4 ... uiyo 1MB sorang peh
itu kalo guna hub.. kalo guna switch mak aih.. bestnyer(betul ntah tidak teori aku nih)

Anonymous said...

ed. pass username ngan password acc 4 meg sinih. :D

Anonymous said...

demi lovato naked pictures http://trusted.md/user/demi_lovato_nude demi lovato naked fakes

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena