Saturday, October 06, 2007

hahah.. design kad raya pertama aku























letih aku mencari di google kad raya..
ada yang cantik ada yang warna x memuaskan..
ini die gabungan kad raya dari image google..

heheh.. selamat hari raya.. hua.. seminggu je lagi nih

6 Comment and put their link:

edriaty said...

samat hari raya.
kem slm kat samat.

Yazid Husain said...

sudahlah.kalu nada terima kad in kat FS jgn klik nanT dia dpt duit raya. he he he

Fairuz said...

haha. selamat hari raya gak. aku pon nak buat gak sendirik.. tapi malaszzz

aiyrie said...

selamat hari raya...

en. yazid.. takpe la kalo dia dapat duit raya.... aku pun nak gak duit raya dari ko..
hahaha....
nanti kita beraya kat umah pakcik ko (en. jamil) nak tak??

hahaha... lama dah tak tak jumpa pakcik ko tu..

oit en. yazid! jgn marah lak... gurau jer..
tak baik marah2 time posa ni...
nanti aku merajuk macam "akak lawak makan" tu kalo ko marah aku..

Penapis niat serong said...

@ed
wokeh.. kem salam mu diterima oleh si samat..selamat hari raya juga

@yazid
anda ditahan diatas akta hasutan 563

@fa
hehe.. aku amik dan edit.. inovatif.. aku x kreatif
selamat hari raya

@airie
selamat hari raya..
yazid emo bila time ko kuar makan..
pastu ko cakap

"terima kasih yazid.. sesusah aje"

Fairuz said...

ye.. aku taw ko tak kreatif. aku pon same dowh X(

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena