Tuesday, October 30, 2007

Revolusi Diri Ini Setelah Menempuh Arus Masa

Aku melakukan rombakan terhadap struktur blog aku
REVOLUSI berlaku...
mungkin ini tanda kedewasaan dan berat badan meningkat kepada 52 kg

aku tak tahu...
aku tak berpuas hati ngan blog aku
aku cari template dan edit.. edit lagi dan lagi

mungkin aku gila...
mungkin aku dah besa...
mungkin aku dah tahu mengemas bilik...
mungkin ada pemangkin yang membuat aku mengubah interface blog ini

aku nak buat repot... huahuahua...
apesal time ada internet kat rumah susah nak wat kerja?

nampaknya sikap aku ini... time kerja kerja...
time rehat kta enjoy.. baru la tak stress..
asalkan kerja mesti siap...

8 Comment and put their link:

Anonymous said...

sedikit serabai cai...

bagus..ko makin gemok... makin hari makin bertambah ea.. aku cam biase.. maintain 48kg....

فيصل said...

mak aih.. maintain.. nampaknye.. berat aku bertambah 3 kg lepas posa..

ni ape tips maintain ni... ani aku naik 6 kg.. bleh gak aku syorkan ke ani nanti..

abeming said...

makin dewasa ye...hahahaha...

Rinie Yusof said...

carik la...aku pun asik tukar2 jea aku pye..

فيصل said...

@faith
abih kena letak link balik.. konye tubutton da lawa

@abeming
tu la.. sakit pinggang aku... sengal sengal badan.. dah 2 hari dah ni

Anonymous said...

maintain senang aje...

sebulan skali aje makan KFC or mcD or others fast food.. bukan tetiap malam..

kurangkan amik air tin or sewaktu dengannya..

kurangkan makan terlampau..

banyak makan sayur..makanan berserat

and bla bla..

joging aku haram tak..

Fairuz said...

"mungkin aku dah tahu mengemas bilik"
wah!!

Oda-オダ said...

emm makin pelikk la ayat2 korang sekarang...adakah kerana korang semakin dewasa n aku still macam budak2 lg or sebaliknyaa....waaaa apa aku mengarut niii...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena