Friday, October 19, 2007

Berpisah dan Bersatu Serta ORB

1. google Orb phenomenon
2. lagi resource.. heheh.. aku pun pening..ia juga sebagai dust particle
3. wikipedia menerangkan kejadian orb secara saintifik hehe

ditangkap menggunakan Nikon Coolpix S200
dalam banyak banyak gamba.. 3 gamba ni saja yang ada orb/dust particle
orb.. kekeke.. ada yang kata ia adalah entiti... yeah... dapat tangkap gamba orb..
susah tu nak jumpa. kalo betul la dapat orb ni.. aku nak bela.. tapi takut menda ni laju plak...
aku rasa orb ni macam obor obor.. jellyfish.. tapi laju..
binatang kot menatang ni.. hehe.. kan byk lagi tak diexplore
Orb berdekatan ngan adik aku.. hehehe
teori aku adalah menda ni laju.. disebabkan kamera aku bleh menstatikkan kipas
pada kelajuan 5 maka apela sgt menda tu kalo berkelajuan 5 kipas angin hehehe
atau embun.. aku dah google.. jadi korang nilaikan ikut teori memasing
pada aku.. kalo dah nak tertangkap.. tertangkap jugak
laju mana pun.. ada masa statiknya.. hehehe
diorang dah bebas.. pada malam raya .. yeah
Klik untuk besarkan gambar diatas... entiti yang melambak didepan rumahku..
hehehe... best gila orb orb tu melepak bawah pokok kuinin pada malam raya

rujukan google la beb

aq(terpengaruh ngan yazid dan ed)
mendownload full album OST KAMI yeah

Meet Uncle Hussain - Lagu Untukmu

Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicelah
Bagaiku lumpuh tak mampu berdiri
Aku tetap begini
Takkan berubah kerna aku tetap aku
Dan lalu rindumu bukanlah aku

*
Guna hati, akal dan fikiranmu
Berbeza
Kau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu

Apakah aku
Hanya boneka yang sering engkau mainkan
Yang dikawal oleh jari-jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahkah engkau fikirkan
Cukup cukuplah oh cukuplah

(ulang *)

Tak faham tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan
Berbeza-berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa
Bebaskan bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan
Cukuplah sudahlah
Sampai di sini saja
Hubungan kita berdua
Hoa…hoa….hoa…..

(ulang *)

Nitrus - Kamu Download

Umpama bidadari
Yang turun dari kayangan
Indah nian tak berbandingan
Terasa bagai disentuh bayangan mu

(Korus)
Sesungguhnya kamu terang bagaikan cahaya
Yang menyinari hidupku dikala ku kelam.. kelam
Terciptalah aku tuk kali pertama
Dan akan ku buktikan kesungguhan dari hati ini
Hati ini…

Umpama bidadari
Kau selalu menyenangkan aku
Biar kadang ku terkeliru
Izinkan aku menyentuh bayanganmu

(Ulang korus)

Terciptanya aku untuk kamu (3x)

(Ulang korus)

2 Comment and put their link:

Yazid Husain said...

"Lagu Untukmu" by Meet Uncle Hussain Aq dah post pada 13 Sept 2007 sila rujuk(http://yazidhusain.blogspot.com/2007/09/kami-tv-series.html)
Lagu Untukmu memang layan

aiyrie said...

orb...
kalo yg bulat2 tu, mmg la kebanyakannya dari fenomena alami. kat keliling kita sentiasa ada particle2 yg kita tak nampak dgn mata kasar. mcm yg kat google tu kata la...

cuma, yg menampakkan rupa mcm kepala, badan, bentuk yg pelik2 tu jer yg mmg pelik.

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena