Wednesday, October 03, 2007

Freedom at last

yahoo... aku berjaya mengupdate blog dari rumah
oyeah... 7 hari tanpa internet.. peh... seksa..
tanpa internet free dirumah menyebabkan aku terseksa batin

hari sabtu 3 jam amali setel.. muahaha
1 jam saja berlatih.. 2 jam cuci mata(cuci apenye kat bunga raya)
datang kul 8.00 pagi.. gila time tu aku sensorang..
bosan(time tu aku x da internet)


keadaan litar latihan amali 3 jam dan 10 jam yang bakal aku lalui





















cek minyak moto.. kang takyah menysahkan diri menolak





















bosan.. itulah yang dapat aku katakan ttg amali ini
ujian titi hancur awal awal... tapi pastu steady(betul ke bi aku) aje..





















gambar dibawah ni adalah gambar bebudak yang ponteng..
termasuk aku






















gaji dah masuk.. ape lagi.. baju baru la hehehe
merangkap baju pejabat dan baju raya





















ops.. tv3 ni.. bia betul ape yang aku nampak..
malam tadi aku tgk... time berita
betul ke tak betul nih..
'bintang' atau 'binatang'


15 Comment and put their link:

Fairuz said...

"skop penarafan binatang"

mendalam sungguh tv3 ni. always make me think. hehe

Yazid Husain said...

binatang? ehm!

wei hang ingat tlih entries in english leh tambah wang saku adsense kah?

فيصل said...

wahahah.. saja aje.. mana ada.. hahaha.. konon google nak letak ad die la kat sini.. kehkehkeh.. malu malu.. sambil lari terhoyong hayang

Anonymous said...

"wei hang ingat tlih entries in english leh tambah wang saku adsense kah?"

hahaha...lwk2...aku bace panduan2 adsense...kalo entry BI kemungkinan ade ads kuar...kalo BM kemungkinan "Pasang iklan di situs ini" yang kuar...=)

edriaty said...

hahahha...kucai pndai wat lawak.. =D
baju raya merangkap baju pejabat?
padini ke tuh.hehe..xde kupon jusco.
rugi ar sopping raya. =D

Penapis niat serong said...

tu suave tu heheh.. aku terpengaruh ngan yazid..
kupon jusco eh camne nak dapat kupon jusco.. kalo ada sedap jugak tu.. memang memnggunakan kupon ajela setiap bulan ehehe..
bagi tips nak dapat kupon..

Yazid Husain said...

tapi kat JJ Tebrau City ada Padini sales memang giler2.
edaity nanT kat Sban mintak sikit 70% kupon

edriaty said...

hehe..suave eh.kalu ada kupon bleh
beli yg padini pnya.70% less. =D

xde hal yazid..nak kupon kne soping
ngn aku skali la.kalu x abis la sme
nak mintak kt aku.hahah

Yazid Husain said...

set. tak sabar nak shoping ini

فيصل said...

70% mak aih... aku tak saba ni... mesti best.. aku follow kalo ada masa free time tu haha..

edriaty said...

kucai.
ko nak join?ko dok ane ar?
kampung mana?hehe

فيصل said...

rumah aku kat serting.. bleh aje datang seremban tu.. lagipun follow yazid.. ok ape.. hehe

edriaty said...

heheh..welkam to the club.
bleh kita soping n bukak pose
sama mkn bryani best kt sremban 2.

eh,jap.serting tuh kt ane?hahah

Penapis niat serong said...

ko try google "Felda Raja Alias".. dulu serting nama die

edriaty said...

ade ke kat google mahupon
google earth?hahahha..jgn marah!
gurau2 di ptg bln pose nih. =D

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena