Friday, October 05, 2007

Siri Meningati Mimpi

aku tertidur kat depan kom time keja... haha
nah ko jajan.. x biasa pergi awal...

ape yang tgk.. aku tak teringat..
part baju melayu aku koyak.. kain pelikat

ada satu serangga.. macam jahat aje serangga ni..
aku tak berapa takut serangga jadi aku cool aje la..
siap aku baling serangga(aku rasala dalam mimpi)

aku tak ingat.. aku baru lepas bermimpi nih..
sampai part aneh.. kat sini part aneh tu..
em.. adik aku ada.. aku rasa bukan adik aku
ada sorang pompuan.. aku nak kata adik aku..
bukan.. bukan adik aku dalam mimpi tu..
sebab ...tut...

pastu...

ada budak kecik nangis... memula die tak nangis..
aku main gurau gurau.. die nangis.. pastu die tunjuk
ke sesuatu... aku tgk je ke tempat yang die tunjuk tu..
aku terus terjaga... peh terkejut aku...

ape yang aku nampak kat minda bawah sedar aku tu..

aku ena mengembara lagi ni ke alam mimpi..
tak puas hati lagi ni
(alasan kukuh.. aku dari tadi tersenguk-senguk)
komen pun dah tak betul..

3 Comment and put their link:

edriaty said...

asal tido jek mimpi!
asal mimpi jek tdo!
hahaha

فيصل said...

mimpi budak kecik tu.. die nagis.. peh.. cuak aku kalo ada sesapa nangis depan aku.. kalo lelaki nangis depan aku.. aku tgk usia,situasi.. kalo x bleh accept aku sepak die..

kalo pompuan.. part yang paling lemah bila diorang nangis... skru die segala sendi akan tercabut dengan sendirinya serta ayat seperti lagu dicorong radio akan keluar dari mulut aku untuk meredakan keadaan

Yazid Husain said...

budak ini kuat berfantasi la sebab mimpi sahaja

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena