Friday, October 05, 2007

Multitasking time

best betul la.. kepala aku pening mencari respondent..
lepas tu plak kena wat web site.. heheh
memang kerja ni melatih aku jadi lebih kreatif dan inovatif
seronoknye..

mintak tolong sesapa yang tak survey lagi
http://mobile.fsksm.utm.my/drnorafida/gpassv2/
isi data betul eh..

tolong la dapat satu lagi server fakulti
bleh gak aku tumpang barang serba sedikit
tadi network down abih syot aje.. memang tak beronline aku

bunga raya plak ntah bila la nak bg lesen L aku nih..
x saba la nak beli moto baru..
camne nak dapat no cantik tanpa banyak soal..

pastu aku berconference ngan kenkawan fox kid..
heheh.. lawak aje.. tak da chick.. tapi un_piye ada adik..
adik die lawa... abg piye.. abg piye sihat..
huahuahua...

aku kena cari pasal e-sign..
peh.. menyelam minum air aku pasni..
sambil siapkan projek.. tambah kena redi projek baru
pasni sibuk agaknye

aku mintak surat cuti rehat.. aku ada 10 hari cuti
yeah... aku amik 6 hari..
dan aku yang baru pertama kali mengambil surat cuti rehat ni
agak sengal apabila aku mengisi 11-16 =6 hari
mana ada.. sabtu,ahad ngan isnin adalah cuti official
maka sebenarnya aku amik 3 hari cuti.. hua... esok kena betulkan nih..
mampus aku

moral of the day: sila tanya pada yang lebih tahu

badri kena uat quotation(betul ke aku eja nih)
utk beli server.. hua.. mesti macho server die..
jeles jeles... x saba nak tgk server die..

yeah.. pasni danial balik ke UPM dan mintak staff sana
amik survey skali kalo sempat..
heheh.. alang alang..

isnin kena kaco kelas Cik Azlina.. suh anak buah die amik survey..

(blog ini lebih kepada jadual aku untuk hari mendatang..)
aku ni cuai skit..

10 Comment and put their link:

Anonymous said...

yay! kuchai cuti...gedik sket...=)

abang kuchai sihat?ehem ehem adik ming disini sihat jek...kuikuikui...

edriaty said...

survey tuh utk ape weyh..
aku selambe isik jek.hahah..

فيصل said...

Survey tu utk aku nak tahu orang suka gambar ape.. aku collect data.. amik peratusan.. sihat.. pwh.. bersahur korang ek

Anonymous said...

aku da wat da survey tu.. alahai adik ming.. manje nye aku tengok.. gedik siyot

فيصل said...

gedik stylo hahahah

aiyrie said...

servey....
aku konfius...
apa yang survey tu nak??

Anonymous said...

chick mne leh join. banned dr chnnel. haha. aaaa, dik piye kem selam kat ko cai.. xD ko hack la jpj nya server, pastu print sendiri L .. kn senang .. kihki

فيصل said...

survey tu nak pilihan gambar korang aje.. aku ni penapis gamba.. aku nak kaji.. antara suma kategori tu.. dari segi umur.. range.. kawasan.. no telefon minta ape.. cth.. no digi suma minat signage ke.. camtu la.. hehe.. wahaha..

edriaty said...

01 maxis n beach lover...pulau..
ape signage2 nih..hahaha

فيصل said...

amik aje.. die nak tahu orang minat ni suka ape.. camtu la lebih kurang hehe

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena