Thursday, October 18, 2007

Seni la kononnye

Seni mengambil gambar awan
Seni mengambil gambar lili
Permandangan di tasik Bukit Besi
seni mengambil gambar sendiri(3 kali amik.. memang fail amik gambar sendiri nih)

10 Comment and put their link:

Anonymous said...

hahahahha... mengong.. ko perli aku ke

Anonymous said...

tasik bukit besi? cam pelik aje dengar...

فيصل said...

mane aku tahu.. tasik puteri x.. ntah ape ntah nama die.. kat bukit besi

Yazid Husain said...

tasik bekas bijih timah macam kat tgh seremban dkt terminal one boleh tampung satu N9 kalu N9 terputus bekalan air

Anonymous said...

kalo bekas lombong orang paggil tasik ke? aku still pggil lombong bukit besi..

cHuCkyMaRine said...

kucai,ni seni ape..seni lukis ke,seni mempertahankan diri ke, ke seniman..hahaha jgn marah aa..

فيصل said...

seni spontan dalam menagkap gamba.. jumpa je terus tangkap...

edriaty said...

seni...ble tahan seni ko.
heheh...nk seni,kasik lg kretip..
refer aku pnya page.(ala2 seni la sgt)...hahah

فيصل said...

tima kasih guru... saya akan refer.. untuk kejayaan di masa akan datang

edriaty said...

good boy....
clever boy.
cam ni la anak murid teacher!

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena