Saturday, October 06, 2007

Failure is not an Option for my mother's 'keronsang' plan

aku tanya yazid
"jid.. ape eh kalo nak cakap dalam bahsa inggeris"
die jawab "er.. aku x bleh berfikir skang nih.. tgk jap ayat ko.. haha kelaka la"
aku tanya balik
"kelaka bahagian mana?"
die balas
"cuba ko copy ayat ke google"

tadi aku ke jusco nak cari baju melayu
ish ish ish.. susahnya..
aku cari kasut...
ish ish ish susah jugak

aku amik keputusan.. pinjam ani kejap..
kak sue... pinjam ani jap.. mintak tlg tgk baju melayu kasut dan keronsang
pilih... die syorkan.. aku tak puas hati..
sebab bagi aku macam x cantik...
x tau apehal ntah demand sgt aku nih hari ni

aaa.... percubaan membeli kasut gagal sama sekali
pusing pusing.. x dapat nak pilih..
pergi membeli baju melayu.. cih.. lawo memang lawo..
tapi macam aku pakai kejap aje
time raya aje pakai...
time x raya x pakai..

ah.. tidak.. baju melayu gagal jua
last last ani pi beli barang dapur..
bia betul.. dari xnak membeli kepada membeli belah
peh pemikiran yang ok.. datang amik dan baya

macam aku
datang,pusing,komplen,pegang-pegang skit bebarang yang ada,pastu cakap
"tengok dulu eh.." hahaha menyirap orang tu

skang aku nak membeli keronsang untuk ibuku.. aduh..
tudung ke keronsang tudung ke keronsang..
aaa..... aku ni x penah membeli tudung
tanpa perempuan tersebut ada disisi
mana la aku tau jenis tudung..

ada aku beli kamera plak ni kang.. cadang nak gembirakan family
hampir bertukar menjadi cadangan memuaskan hati naluri aku
geram plak tgk kamera tz..

ok.. malam ni pusing pusing.. esok pegi tebrau.. tgk ape yang murah
cadangan yazid.. harap harap jumpa la kasut idaman aku
(aku selalu pakai selipar) jadi x tau sgt kasut ape yang best

baju melayu pula.. aku nak beli yang x berpeluh apabila ditengah panas
yang x panas.. kain x panas..

baju raya adalah baju opis hahahahahahah
ok.. aku meluahkan pemikiran aku kat dalam blog..
untuk aku tgk esok.. takut lupa plak..

dengan tema sabtu serta ahad

"perancanganku dimana kegagalan adalah bukan satu pilihan"

2 Comment and put their link:

Anonymous said...

ade jugk org yg geram ngn kamera aku ea... hehehhe..

فيصل said...

geram gegila.. tak tahan aku...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena