Monday, October 08, 2007

akhirnya.. nafsu membeliku dapat dipuaskan

Akhirnye berjaya juga aku... membeli
2 pasang baju huhahuha,
1 baju melayu,
2 pasang paju pejabat
1 pasang kasut

selamat bercuti lagi 3 hari :)

dengan tema hari ini :)

3 Comment and put their link:

edriaty said...

cashier tuh bg hanger?
bia betik?ko beli coat ke ape?
hahah...

Anonymous said...

apsal baju same corak..?

فيصل said...

@edriaty
mana nak beli coat.. baju melayu.. aku rasa mamat tu dah mamai kot
tapi aku tanya memeber.. kenkadang die bg skali hanger jusco.. tgk keadaan..selalunya memalam.. kalo nasib baik dapat baki lebih..atau dapat duit an-paw free kerana melawat cashier tu..

@tz
aku tak tau.. aku suka warna die.. patern belakang kira..
ahaha

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena