Monday, February 05, 2007

cepp, sylar bear, bwang, gizzly man, girly dan macam macam

ada seekor kucing.. aku baru bela..
disebabkan tanpa surat beranak..
aku bawak masuk bilik tido bersama-sama..

aku tanya monoq.. bg a nama
die bagi nama cepp.. pastu bertukar-tukar nama

pastu bebudak(jiran-jiran) tanya.. nama kucing..
aku cakap.. ikut suka.. depend pada mood korang..

sylar bear ni suka pada raja..
jeles gila aku..
malam tadi die tido atas badan aku...
aku dah try statikkan diri

tapi x bleh gak.. sebelum subuh aku bangun..
dah tercampak kat kaki aku..

pengajaran dari membela kucing..
kita akan pandai membelai dan mencari kelemahan
melalui belaian...

satu tempat die lemah, manja,
kalo tempat lain plak die gigit,cakar tangan kita..
oleh itu.. ia bleh diemplemenkan pada manusia :)

huhuhu... cubala korang tido ngan kucing..
pastu try belai elok-elok..
korang attack bahagian leher.. kepala.. bawah leher
belakang badan.. etc etc.. sendiri wat..

tgk dienyer action..
heheh...















wei buwang.. sylar.. pandang kamera..
encik gizzly pandangla..















nah rokok dari raja.. rokok suria..















sedap x? heheheh















for da pervert around the world.
this pic x da kena mengena ngan cita..
ada orang suh upload.
aku upload aje.. hehehe















aku adalah aku.. bilik yang masih x tentu hala..
dah kemas.. tapi camni la gak.
kena ada bini ni.. eheheh

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena