Monday, January 29, 2007

Aku mimpi ular

x pernah aku mimpi ular.. pagi tadi..
10 Muharram.. aku mimpi 5 ekor ular datang
ke rumah aku.. aku mengelabah.. tutup sana sini..
buat benteng sume sume...

sume ular lawa lawa.. x berbisa.. tapi besa besa
ular sawa batik.. sepesen aje..

yang bezakan dieorang cara diorang masuk...

aku bertungkus lumus tepis sana sini..
sekor berjaya patuk kaki aku..
x cedere pun.. x sakit pun..
aku terus bangun.. kebetulan bilik aku
ada 3 orang yang melepak..

monoq pi keja.. apit nak gi interview..
aku terus cita kat apit..
aku kena patuk ular kat kaki kanan..

wow.. satu mimpi yangaku tekenang sampai sekarang..
terus aku catat dalam kenangan hidup aku..

13 Comment and put their link:

abeming said...

Tafsir Mimpi : 5 Ekor Ular Sawa Batik

1. Ko sebenanya ramai pilihan hati dan ramai yang suka dengan ko.
2. Antara ramai2 (5 EKOR) ada sorang yang akan approach ko secara machonya iaitu perigi cari gayung (timba cepat bocor).
3. Tasfir mimpi ni karut semata-mata tapi aku pasti kuchai suka sebab dia baru jatuh cinta dan dilamun cinta.

فيصل said...

erkkk .. mimpi tu pepagi tadi.. wahahah.. ni ada kaitan ngan pompuan ke? semalam aku ada kuar ngan pompuan(pagi-petang)..kelmarin pun sama(malam).. orang yang sama.. ermmm.. x nampak pun ayat approach die.. yela yela.. aku try approach die heheh try tgk.. betul ke tafsir mimpi tu... kalo betul aku bgtau kat blog wahahah

cHuCkyMaRine said...

dah x lama dah tu..kawin jemput aku k..;p

cHuCkyMaRine said...

jap2..bos aku ckp..mimpi tu kul bape..hehe siap berdiskusi lagi ngan bos aku smbil2 paw dia blanje mkn..1st time smlm aku aja bos aku..dia jadi dak praktikal..aku jadi bos ..;p..dia tanye mimpi tu kul bape?..smyg subuh x ari tu..hehe pedas x soklan..kalo xbgn..tu maksudnye ular tu patuk utk kejut bgn subuh tu..;p

abeming said...

chuckymoron tu mmg,eksyen je lebih...bos ko tafsir gaji pekerja cukupla,xpayah nak tafsir2 mimpi org...harharhar

cHuCkyMaRine said...

oitt betulla..tu ckp org tua2 moden..ko pun kene dgr..ko pun patut kene patuk ular gak..kalo boleh real punye ular...(utk si sarmi je)

abeming said...

hish kt kg baru mana ada semak samun..ular xdtg la...tp kt gombak masih ada semak samun,lrt pn dlm semak lg,haa kt ctu byk ular,nanti ar dia patuk ko wahai chuckymoron harharhar...

abeming said...

Gurau-gurau je weh...lek ar

Oda-オダ said...

macam2 komen ekk...aku xtau la nak komen apa sebab xtau tapi apa yg bos semah ckp tu betul kot(",)

burung_jenjang@k9 said...

entah. aku bukan pentafsir mimpi. tp yg aku tau kalo ko mimpi pg2 bukan tgh malam meaning tu syaitan yg kaco ko. aku tak sure. ko tanye r ustaz ke sape2 yg berilmu dr aku yg jahil neh.

p/s: kalo ade org nk masuk minang ko pon, bgtau la kitaorg eh? ^_^

cHuCkyMaRine said...

haa betul..oda leh sponser bunge telur..nicky leh sponser baju pengantin..aku leh sponser diri utk makan nasi minyak ko hehe ;p

Oda-オダ said...

bunga telur maksima aku leh sponsor 5 kuntum je ekk kucai..nnt nak kawin ckp la ekkkk..huhu

فيصل said...

adeh.. aku kena paksa ngan seseorang untuk update komen.. ui banyaknye.. sori.. aku x ikut perkembangan.. ye baik.... aku update.. letih die paksa aku... sori eh.. x wat lagi.. x pe.. uik. orang nak pinang aku.. hahaha.. harapan la.. aku lelaki.. x proud la.. suh orang pinang.. aku nak aku pilih sendiri.. aku pi jumpa bapak die.. pastu cakap kat mak bapak aku. suh pinang die.. camtu la.. baru la best.. wahahah

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena