Saturday, February 24, 2007

kehidupanku..

tadi aku tepon mak aku.. hehehehe..
mak aku ajak gi kl.... rumah auntie Ram...
aku cakap kat mak aku.. aku start keja bulan 3..
sebelum terkena apa-apa konspirasi keluarga seperti dahulu
aku kena cakap kias gak ngan mak aku ttg perkara
yang si 't' jelaskan kat aku.. meminta keizinan...
aku telah janji ngan si 't' tanya mak aku perkara tu..

sebelum tu aku kias bagai nak runtuh rak kasut..
kias sana sini.... aku cakap.. mak...ical ada kawan perempuan..
kawan ical nak mintak izin die kawan ngan ical...
mak izinkan x? mengelupur aku berkata sambil
guling-guling aku menghempap si jack yang tidur nyenyak atas tilam..

ala..mak pahamla... asal cara betul.. mak tak kisah.. ala.. takpe..
ko dah besar.. wahahahaha malu aku... terus cover malu ngan tuka topik..
mak.. kalo ada ape-ape surat bgtau eh...
hehehe...

mak aku masuk balik topik si mamat.. nama sebenar muhammad ta'am
die nak kawin ngan org kl.. ui... setelah aku mengecewakan
4 orang sepupu aku.. abg fahmi,abg ali,abg zul,abg megat,
sebab x datang diorang tunang.. x datang diorang kawin..
sori bang.. saya x dak transport.. time tu peksa..
time tu saya ada kelas.. ada psm bang..
dan bermacam-macam alasan..
pasni aku janji akan pi setiap majlis yang dijemput..
yang skang ni.. abg ta'am.. tau panggil biasa mamat..

depan mak bapak pakcik makcik aku panggil abg la..
hehehe.. blakang.. lain cita..

aku dapat mesej dari slpg reder aku...
mintak pendapat... aku open

(cerita kias di bawah.. harap anda faham)..
dan dapat point-point penting..
ni aku rasa stegano gak ni.. tapi mengembed data melalui emosi...
membaca.. emosi tu.. ada mesej tersembunyi.. pi extract kuar...
sarmi faham kot..
ni bukan cerita bohong..
tapi nak bg pengajaran kat orang..

time form 5 aku ngorat seorang budak...
tapi.. aku x menghargai die.. aku x matang time tu..
sebab aku pk.. aku x keja..aku x nak seksa die...
-wannabe matured guy hehehehe-
aku mintak maaf bebanyak..
aku harap die bahagia..
aku x tau aku boleh macam ni.. kalo aku x terburu-buru..
aku cakaplah.. kalo ada org yang lebih baik.. pergilah padanya..
all is my fault..
aku mencari.. dan terus mencari.. ibarat
(sapa main dota tau la)
mencari rikimaru di dalam 'mist' die..
skang.. ape yang nak aku bgtau.. lelaki..
x tau ape nasibnya.. ok kah pekerjaannya..
stabilkah ekonominya...
kepada sleping reader.. terima kasih kerana
bg sokongan moral ketika aku down..
ape aku nak cakap...
die berfikir seperti aku berfikir.. dan bertindak seperti aku bertindak..
sekarang.. semua di tangan anda.. anda yang memilih
pilihan ditangan anda.. kami memilih anda..
kehidupan anda.. anda yang patut pilih
jangan malu.. jangan menyeksa diri..
luahkan.. dan saling memahami...

akhir kata.. salam mesra dari saya..
yang buta x ingat.. yang tinggi.. x ingat..
yang tempang(ade ke yang tempang)
sleaping reader ingat kot :)

kawan aku fox kids..
telah membuat template yang best..
aku memang lah pilih warna ijau...

http://www.wasilah.com.my/portal/
'vs'
http://www.alfalahonline.net/

aku sokong http://www.alfalahonline.net/

hehehe.. abih la.. fox kids..
aku memang suka warna ijau..
ijau lumut(dulu aku gaduh betah debat berbicara)
baju aku warna coklat la(pada pandangan mata aku)
diorang kata warna ijau... ijau lumut...
skang aku accept.. what can i say..
like earl to joy..
"come on...."

accept your fate and accept your fool..
be a man.. and stay cool...
ayat metafora ciptaan lagi..
aku dah cakap.. aku reti berpantun dah... wahahah
lalalalalala lalalalal lalalalalalala ♪♫♫♪♫♪♫ syok sendiri..

3 Comment and put their link:

abeming said...

wahahah...thats my man...cool eh..dibaca sedap..difaham sakit..tapi xdapat dirase oleh mereka yg hanye membace..ceh jiwang karut...:P

Yazid Husain said...

Kerongsang Emas di Dalam Peti,
Di Ambil oleh Si Anak Cina,
Bola Mata Memandang Terpaut di Hati,
Kalau dah Jodoh takkan ke Mana.

Fairuz said...

no komen

hopefully ko berbahagia dengan die
☺ ☺ ☺

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena