Saturday, February 24, 2007

hehehe aku rindu mak aku..

aku jeles sebenanya.. semalam.. 'FA' tepon mak die..
monoq tepon ayah die..

aku diam seribu bahasa.. ui gaji.. cepat lah.. aku pun nak tepon gak..
tadi si 't' topupkan aku 3 inggit.. jasamu kukenang..

aku nak tepon mak aku.. x dapat...aik.. tuka no ke hp rosak?
kdit tgl 4 inggit aje nih..
aku mesej adik aku.. adik aku keja.. ganggu je aku ni..

"Yolah, nnt aku surh mak kol ko ek. ko ble nak blik whai abgku"

adui.. pedihnye.. aku cakap.. dapat je gaji bulan ni aku balik :)
hehehe.. aku nak berborak ngan mak aku...

nak cita ttg bulan-bulan seterusnya..
hehehe.. nak belanja mak aku makan-makan..
nak belikan alat tulis baru kat adik aku yang SPM..

ye.. aku x puas hati.. adik-adik aku yg dah keja
asyik salurkan duit ke mak aku..
aku x dak.. hampeh aku.. x leh jadi ni...
aku sulung.. kena bertindak ngan cepat ni..

hehehehe.. nak kenalkan org yang aku baru kenal(si 't') kat
mak aku time konvo.. suh tangkap gambar bersama...

hehehe
byknye aku nak cita kt mak aku...

si 'x' datang bilik tadi.. yeah.. heheheh
aku pulak x redi..
pagi tadi main tenis.. bapak letihnye...
tapi aku terpikat kat bebudak pelapis yang berkawat..

diorang pegang m16.. jeles lak aku
(aku terpikat ngan senjata)
1 headshot consider dead... hehehehe

semangat berperang tinggi.. skang ni aku improve
teknik perang saraf...
strategi menghancurkan semangat lawan tanpa pukulan
..

aku kalah teruk sebenarnya masa perang tu..(rujuk post sebelum ini)
'FA' x caya aku kalah.. 1 vs 1..
aku cakap.. ko try tgk..

aku tergelak gak.. aaaa.. ingat senang nak senang...
tapi seriyes.. 'FA' x leh nak wat 2 nuke cam aku wat..

itu pengalaman 'FA' pertama ngan mood the last stand...
wahahaaha.. surender.. noob katekan
aku accept.. sebab die baru je main...
kalo org lain aku gelakkan kuat kuat..
tau pun susah... AI tinggi...

sedar sedar tomahawk datang.. uik....
amacam ni... kesimpulannye.. tips nak main
kena balance power and economy resource..

cuma x nampak 'FA' kena nuke...
sebab die main kejap aje.. pastu x tahan..

2 Comment and put their link:

abeming said...

isk...isk..isk...aku pon rindu mak aku..selang due hari aku tepon...sbb syiling aku dapat hari2..tambang lrt 2.60 pegi balik..setiap hari aku bagi 3.00..jadi dapat baki 0.40...hari ketiga cukup 1.20...boleh la gayut ngan mak aku...isk isk isk...oh mami i lap u....

فيصل said...

i lap you too... mak...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena