Monday, February 19, 2007

Natural Beauty... menjaganya

untuk ilmu yang korang pasti suka
http://ttuyup.wordpress.com/2006/09/15/petua-kecantikan-semulajadi/

mungkin korang kata aku x betul.. tapi..
ape salahnya kita bersikap ingin tahu..
hidup perlu berilmu.. mungkin ada gunanya ilmu kat link tu..

salah satunya..
yang di ambil bulat-bulat dari situ..
ok... ilmu ini untuk dikongsi..
bergantung pada niat orang yang memberi...

Mengatasi Senggugut

  • Senggugut memang perkara biasa yang dialami oleh wanita . Namun terdapat cara yang senang untuk mengatasi senggugut . Petua ini saya amalkan dan kesannya memang menakjubkan berkat izin Allah .
  1. Campurkan halia yang telah ditumbuk dengan serbuk lada hitam . Kuantiti sama banyak antara kedua-dua bahan . Makan dalam 1 @ 2 minggu sebelum haid . Cara nak telan tu tak kisahlah macam mana pun . Tapi saya gunakan kapsul kosong lebih kurang 2 biji sekali makan .Tapi kenalah cepat menelannya sebelum ia lembik . Sekali makan anda tidak akan dapat senggugut selama 3 bulan berturut-turut . Ini adalah pengalaman saya.
  2. Setelah saya berada di kampus amat susah bagi saya nak amalkan petua tersebut , tapi saya amalkan minum air suam . Kesannya tanpa sedari dah lama saya tak dapat senggugut.

7 Comment and put their link:

abeming said...
This comment has been removed by the author.
abeming said...
This comment has been removed by the author.
abeming said...

sori chai mencemarkan blog ko dgn post2 yg didelete xlame pastu..wehh bagus ar link ni..kene simpan..untuk kesejahteraan sejagat...thanx

cHuCkyMaRine said...

"Petua ini saya amalkan dan kesannya memang menakjubkan"...laa nape aku xperasan slama ni ko ni ehem2..kene senggugut gak ke..patut laa tanye aku losyen la..bedak la..nape aku x perasan ek..iskh2

فيصل said...

alamak mi.. jangan la delete :).. hehehe org tanya.. aku terus google... aku amik bulat-bulat la dari situ

abeming said...

wahahahah ko 'peot' gak ke chai?huuyyyaaaa...ko masih sunti la chai..sbb tu ko kene senggugut..wahahahah

Anonymous said...

org tnye? terus google..kna bace ngn mendalam ni...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena