Friday, February 16, 2007

VB.. EasyPHP dan Nowsms

adui.. tensen aku.. aku tensen..
tapi x pe..
selagi nyawa dikandung badan

dengan lemah longlai aku mengajar...

dari aja menginstall dan mengajar..
koding tanpa menggunakan shift...

x pe.. x yah je guna shift tu...
x kisah aje.. vb nohal..

ok.. cuba ko buat satu program kira cpa...
okeh..
aku gi jenjalan jap.. pasni aku nak tgk siap..

pas2.. seperti yang dijangkakan.. koding masih error..
aku tolong die betulkan semula..

dari link vb aku ke php...
dengan kod mudah dan ringkas..

$a=$_GET["a"];
$b=$_GET["b"];
print("".a."".b."");
?>

RAT.. dulu FA aja guna.. wahahahah..
suka benar aku menggunakannye..

ape tip mengaja.. aku ni x leh la sabar...
aku leh saba kalo org tu ckp die x paham awal-awal..
jgn sampai dah 9/10 aku aja..
die baru cakap.. dari 0.3 dah x paham

adui... ni aku lepaskan tekanan kat blog...

wahahahaha
(perbualan ngan diri sendiri)

ok cai.. mungkin ada hikmah hari ni ko mngaja..
nanti lebih elok nak mengaja org..

tapi aku x puas hati gak.. ni psm die..
apesal aku lak kena tunjuk A-Z

ok.. sebab die x tau.. die perlukan seorang guru..
kang kalo rujuk internet sesat di alam maya..

tapi.. die cam pening aje aku aja..
dah ko aja cara ko blaja..

owh.. koc akap aku lain la.. die lain la..
of course la...

die elektrik punye bdk...
ko???????

ok fine... aku aja....
aaa.. camtula...
aja la bebetul skit...

style onizuka...
memang bleh isap rokok dalam bilik.. hehehehe
makan.. bagi kucing makan...
dah kat bilik aku... nak wat camne.. wahahaha

ko ni.. aja kena iklas..
memang la.. aku dah iklas memula..
tapi die cam x iklas je blaja...
i hate that type of person in this world..

x kan aku je yang kena wat kod...
memang la mudah bg aku...
awak yang nak blaja..
kang akak ko tanya ape aku nak jawab..

kang orang tanya.. ape ko nak jawab?

ni aku dah x tau mane aku yang bercakap ngan aku...
aku pun x tau aku yang mana satu yang menaip...


moral of the story..
pls give moral support to your friends.. anywhere..anytime..

ok... bergembirala aku.. kerana aku berjaya mengajar wahahaha
another rare skill of me...

aku x reti mengajar... trus terang..
sebab aku dulu belajar dari org yang x reti mengajar..

aku mengajar seperti orang yang x reti mengajar...
aiiiiii.. aku tensen sebenanye...

3 Comment and put their link:

Anonymous said...

bg aku la..mmg susah nk ajar org..sbb tak suma cepat pikat..

klo yg lmbat pikat tu..kesian lak..tp yg lmbat pikat n kurang ajar tu..rse tak mau ajar je..

cHuCkyMaRine said...

nak blaja gak ngan ko..leh cikgu..;p

abeming said...

ko mmg fail bab mengajar dari sejak ko lahir sampai la ke akhir hayat...mmg itu cara ko...mayb org ckp kite boleh berubah..tp berdasarkan pengalaman, susah nak berubah..cakap senang la...hampir kepada mustahil kalau nak ubah cara yang kita dah selesa..betul tak?so..bab ni ko kene dgr sifu nizam..."Follow your own path!"..
:P

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena