Tuesday, February 27, 2007

Yes yes.... bersyukur padaNya

semalam member aku tepon.. die keja maybank.. yes..
die nak datang .. adam datang sini adam..
kita main royal sepam..
sapa kalah.. ikut law dulu..the loser is crazy..
no limit of the craziest thing to the loser..
the winner decide the fate to the loser..
plz accept it for fun else.. go away from us hehehe
pakai tie, topi keledar
hehehe..
thou should make that day happening & craziest
and can be remembered by us...
shisha sesama.. ui.. best tul..


21-26.. jom la.. gi air papan..

damn... plan hancur...
26 konvo.. damn again...
plan ancur..
plan B...
gi la kl.. ape salahnye..
harap dapat gaji awal skit...
ikut hati.. malas dah nak konvo ni..

mambai baru tepon aku.. perghhh...
pegawai kastam...
siap offer hp.. pastu die kata.. x dapat jack..
die baru keja..

adui.. aku baru bg url ni kat die..
heheh alasan nak cari memember lama..
sori geng.. x dapat bual sgt..

siap menyamar jadi org lain.. taula pegawai..
ingat aku x leh social engineering ke?

sesapa kenal badut aka faizal dan saipudin surip..
dan ada no die.. sila bg kat aku...

ada org nak.. heheh
jom reunion jom......

ui.. tadi aku jumpa weng ngan ijoy.. bual sesikit aje..
ulser x baik lagi...
jack merajuk sebab x bg makan makanan aku kat die...
aku lapar la jack...
kang die balik la tu.. eleh.. majuk konon..
aku kena cari paper.. cik hazinah nak as soon as posible..
sesiapa yang nak cari paper..

http://scholar.google.com/

kat situ banyak.. pilih.. jgn x pilih..

adui.. sejuknye...
aku nak amik gamba aje
thanks .. alang alang..
update blog skit..

melihat ke arah 40 tahun lagi...
jm,ijan keja jusco..

lepak ngan jm dan monoq kat seri pulai..
makan goreng pisang..
berbual cara org yang dah ada keja..
terasa dewasa...x da dah bual merepek..

sarmi mesej.. spoiler heroes.. uiii..
bangga aku ada kawan kaki spoiler cam die..
u make me proud dude..
expand your skill.. exceed the limit..

aku tgh pk camne nak wat satu program mass-mail..

rancangan die camni..

ape-ape alamat email.. letak.. samada
read line by line atau
displit oleh ";" atau ","
aku terus harvest.. dan anta..

wow... nak cari server free yang benarkan mail()
port 25 die terbuka.. ok la..

aku kesejukan huhuhuhu..
nak wat paper.. resume...
adui...

adui..
sibuknye aku.. ok la..
aku x tau nak wat ape memalam ni..
bye..

4 Comment and put their link:

abeming said...

weh 26 tu adam balik terus x?ingat nak tumpang..tumpang jelah..kalo boleh la..xde bajet dow...kucing ko majuk cane nak pujuk!..aku rase die bukan majuk..die curang ngan ko..carik org2 yg lebih berharte..maklum kucing pun mate duitan beb..eheh

فيصل said...

wahahaha.. die dah ada balik.. pastu aku tertido tepi die... wahhh.. sampai kul 11.. dari kul 9.45... damn.. borang claim.. damn check.. damn borang sume sume.. terkejut aku.. sambil melanggar kucing ngan kepala aku.. die toleh jae.. dalam hati die.. "ape kena lak ni.. baik aku tido".. tak dak beb.. musim mengawan aku rasa time ni.. die memalam cari pasangan.. heheh

فيصل said...

hehehe.. aku rasa.. nak pujuk die.. kena belai belai.. leher, badan dan belakang badan.pastu belai kepala die.. sampai die lentok tepi ko... pastu beli ikan.. bagi die makan..

abeming said...

pergh taste tinggi kucing ko ek...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena