Saturday, September 15, 2007

Puasa hari ketiga

Aku baru perasa.. betik bengkak/beguk
kat muka kanan..

cian die.. betik ucuk
tangan die bengkok.. tu pun aku baru perasan..
mungkin dah lama patah rasanya..

ish ish ish..
peristiwa kejadian semalam membuatkan aku sedar bahawa
betik ini macam cita PREY syukran
die akan makan ape yang dijumpai..
ikut nafsu..
jumpa makanan makan.. pastu dengar leteran
yeah.. tiulah betik..
degil, dna degil ini mungkin akan diwarisi oleh generasi seterusnye..
mintak maaf geweng.. betik amik ikan bakar ko
nada sedih geweng semalam
"jahat jahat betik ada baiknye... die tinggalkan ikan bakar satu"
sedih je aku tgk geweng
mintak maaf bebanyak bagi pihak betik..
salah aku nih.. aku x belikan makanan betik..

aku plak kena bagikan kasih sayang dan masa kepada
family,ani,member,internet,lesen,diri sendiri ngan beti
ish ish ish.. buat masa ni... hang la jugak.. tak leh handle..

camne la nak bagi masa.. kalo aku bleh pun.. masa
untuk aku tiada.. maknenye.. aku x bleh bergembira seorang diri..
ish ish ish.. 24 jam tu.. masa tidur dah lama terganggu..

esok masa lesen memandu aku...
harap tak da siapa yang menganggu..

jadul untuk diri sendiri
Esok:2-5 kangkar pulai bunga raya 3 jam teori
ahad minggu depan:2-5 kangkkar pulai praktikal
khamis:lesen L dan moto yeah
ahad minggu depan... lepas raya.. baru amik latihan
pastu P.. yeah
wooohooo

impian aku hampir tercapai..
terasa segala titik peluh aku berbaloi
syukur syukur...

7 Comment and put their link:

Anonymous said...

bagus cai.. teruskan usaha murni kamu.. ;) ur future is ahead of u. keep on working on it ... - spank | fox_kid

Yazid Husain said...

bagus cai
jaga betik jgn dia curi sahur kitaorg lagi......

edriaty said...

hahaha... =D
betik si pencopet.
nape nama dia betik?

فيصل said...

Nama die betik sebab dulu masa aku jumpa die.. die kurus kering.. cian die.. aku pun bela.. aku bagi makan mana yang mampu... pastu die gemuk skit.. time die tido .. die punye badan macam sebiji buah yang aku suka.. betik.. jadi nama die kekal la kepada betik.. ditambah ngan sifat muka x bersalahnya.. betik the innocent.. ditambah sifat mengambil ikan bakar tanpa kebenaran.. maka nama barunye adalah "betik the innocent also a 'burn fish' stealer" memang translate dari bm ke bi bebulat.. kalo ko ada nama best bagitau.. aku nak letak link ko kat blog aku eh edriaty

Fairuz said...

hah. betik... maskot rumah kitorang kot..

abeming said...

maskot yg hebat...betik ni mcm tuan dia gak...hacker...maka betik adelah cingker...hacker pantang nampak lubang masuk n bla bla bla...cingker pantang nampak ikan@makanan yg tidak dijaga rapi...maka akan disapunya...betik admire kuchai sesungguhnya...=)

edriaty said...

hahahha..panjang sguh explaination
ko.betik dan tuannya.sama jek eh!
=D sila la letak link itu.aku pon.

si kucai dan si betik.

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena