Friday, September 21, 2007

mengimbas masa(time scanning)

Semalam aku tertekan keranan nak siapkan kerja
jadi aku tak amik port sangat ttg keadaan semasa..
otak aku hanya fikirkan "aiii.. camne aku nak tido nih"
dari kul 2 aku dah pk.. nak tido...

aku try tido..
tak dapat dapat..
semalaman x leh tido...
sampailah aku main hbh
yeah.mencapai la rank yang dikehendaki














pastu aku lega...
ilham dah dapat...
try buat sistem... sistem tu hanya dapat dibuat dalam kepala
try kuar kuar tak kuar gak... aaahh.. nak tido la..
aku pun pesan kat fit suh kejut kul 4:30
aku pun set jam... tapi aku mimpi lain macam..
aku jadi fobia ngan bilik sendiri yang bersih amat

aku bangun tercungap cungap..
apesal la.. aku pk byk rasanya..
aku mimpi arep azadin menyanyi
lagu agak ketuhanan tapi x ingat la lagu ape..
singkat padat..

best best sungguh mimpi masa bulan posa nih
aku masih melayan mimpi.. kenkadang membuat aku berfikir..
setiap kejadian ada hikmah

to be continue....

2 Comment and put their link:

Yazid Husain said...

cai kembali ke asal mu

edriaty said...

ko da nape nih...
takut jek aku...huhuh

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena