Tuesday, September 11, 2007

Melepaskan tekanan

hehhe :)
aku ingat aku dah kena leter hari ni..
tapi syukur...

memang aku gembira..
dalam keadaan ngantuk dari pukul 4 tadi membuatkan aku
hampir tertidur..
apekan daya..

kerja tetap kerja.. cari rezeki yang halal katakan..
aku terfikir ttg cantik...

apekah definisi(bm aku hancur harap maaf) cantik
adakah cantik itu mempesonakan?
adakah cantik itu memukau?
adakah cantik itu menghairahkan?

cantik macammana?
kepada siapa kita tuju cantik itu..
kita,kamu,die,saya,awak,aku

awak cantik la...
saya cantik la...
die cantik la...

aku x faham... dimata kita sahajakah sesuatu kecantikan itu berlaku
kalo orang buta nak tgk cantik atau tidak bagaimana?

cantik itu hanya untuk siapa?
cantik itu bagaimana?
mengapa cantik berbeza dengan anggun,comel,cute dan bermacam macam lagi
ah.. sekian sahaja mental break spell untuk aku...

babai.. :)

1 Comment and put their link:

Anonymous said...

cantik tu subjektif la.. cam aku ari tu.. tunjuk awek cantik kat sarmi.. hahaha.. tak pasal2 sarmi cakap aku lessb..kureng sarmi..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena