Wednesday, September 05, 2007

copy cat tag

Aku tak faham sebenarnye tag tag nih.. layan aje la..
huhuh

script 100% diedit dari blog die... huahuahua

Penyakit tag bermula lagi. aq kena tag oleh Mr. yazid dari jbiotech . Amaran keras! Berhati-hati kepada sesiapa yang kena tag. Peraturan mudah cuma seperti berikut;
The Rules:
1.Post these rules before you give the facts.
2.List 8 random facts about yourself.
3.At the end of your post, choose (tag) 8 people and list their names (linking to them).
4.Leave them a comment on their blog letting them know they’ve been tagged!

8 Random Facts about myself:

1.Aku suka berinternet (surfing)
Nafsu berinternet aku meluap luap sehingga luar kawalan kalo berjumpa dengan internet
daya tarikan internet menggoda aku.. dengan lirikan manjanye die berjaya membuat aku
rebah... akhirnya aku tumpas di tangan si internet..

2.Aku suka lepak kat jusco(kedai ani)
melepak kat situ kenkadang aku bertanya.. aku ni tak de benda lain ke nak buat..
melepak aje keja aku.. kalo 4 jam.. 4 jam la.. tapi bleh gak cuci mata..
ek ele.. seksi sangat ke awek jusco tu kata korang dalam hati..
biasa la... aku ni rabun.. bukannye nampak sangat pun...

3. Aku suka download movie dari "parent directory" dvdrip avi mpg srt
Memperoleh movie yang belum direlease lagi di pawagam membuatkan aku suka ria

4. Aku tak leh tgk perempuan pakai baju coklat cair..
part ni aku lemah.. tak tau apesal.. otak aku tafsir lain...

5. Aku suka amik gambar dari deviant art
memang tip top gambar kat sana...

6. Aku degil
memang aku degil.. aku menentang,memprotes saja aje.. cam seronok plak..

7. Aku suka dengar lagu dewa hadapi dengan senyuman
lagu tu menggalakkan aku berfikir secara positif..

8. Aku suka beli makanan time meranti ramai orang.. lagi ramai lagi best kalo bleh suma berhimpit himpit... wahahahahha
best woooooooo

mangsa seterusnye
peh....
mmm... jap aku pk...
1.Asmah
2.sapa yang x kena tag la kiranye..

15 Comment and put their link:

Anonymous said...

"lagi ramai lagi best kalo bleh suma berhimpit himpit"

gay ke hape? hahahhhahah

cHuCkyMaRine said...

ape tag ni..xphm la..ade efek pape ke..;p..

Gay..hmmm tak kot..himpit2 lain tu..huhu

Penapis niat serong said...

lol... ada ayat tak abih tu... 'suma' = wanita muda bawah 23 tahun, akak² bawah 28 bleh bawak bincang.. hahahaha gila kotor otak aku nih

Anonymous said...

eeeeee....

Fairuz said...

weh kucai. takkan dengan budak budak pon ko on skali. ahaha

Anonymous said...

kucai. lapan lapan fact ko pon takde kaitan dengan betik. kalo ko tak sudi dengan betik tu pon, ko letak la kucing tu kat kolej 9. ade orang sudi bele. lagi pon ramai kucing betina kat sini yang boleh menjaga batik dan memberi ape yang betik inginkan selama ini (sila fikir dengan kotor)...

Anonymous said...

tak leh tgk pompuan pakai baju coklat air??nape ek??hmmm..sile jelas kan cik kucai..gue tak paam la..

فيصل said...

ko ni.. aku kan rabun... kalo aku tgk orang pakai baju coklat cair.. kalo die pakai baju kurung ok rasanya.. tapi kalo pakai ketat ketat.. tambah lagi aku ni rabun... nampak cam tak pakai pape..

Anonymous said...

hahahhaha.... gila ah cai...

girls out there!!.. be carefull.. hahahahhaha

Rinie Yusof said...

tag nih ape...aku xphm....

Oda-オダ said...

gelii la kucaiii....xsenonoh ekkk ko kucai..ngerii tol pandangan ko ekkk..

Anonymous said...

bukan ngeri oda... tu pandangan yg keji...

Yazid Husain said...

"akak2 28 boleh bawa bincang"
wei perli aq ergh mentang lately aq date ngan kakak.

Fairuz said...

giler ah kucai. takut aku dowh. ko jangan bawak balik umah budak sekolah mrsm dah le (budak mrsm pakai baju + kain coklat).

Yazid Husain said...

selamat ko tgk budak MRSM, ..... X kira laki perempuan. giler orgy pemikiran.

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena