Monday, September 17, 2007

Pehghh Sakit kepala..

memang betul la.. mungkin rezeki aku mimpi best best
kul 11 aku dah mamai gegila...
tido tak cukup apenye.. lebih dari cukup

pastu ngan badan sengal sengal
ak pi bilik ustaz.. sebelum tu
Kak Marziah tepon tanya ttg pinjaman
adui.. aku PTPTN masih 23k lagi nak tambah beban aku lagi ke?
damn.. syot.. sebagai abang sulong.. memang berhutang je la keja aku
ahh.. tidak..

sambung mimpi...
aku tido atas katil ustaz...
time tu aku mimpi aku kat masjid...
muka ada sesikit la yang aku ingat..
nak wat camne.. melukis x reti sangat..

kat situ diorang bincang pasal palestin,pasal agama
memang agak ramai... pelbagai bangsa..
warna kulit suma ada.. ada yang bleh aku tangkap bahasa arab sesikit..
berzikir . "Laillahaillallah"
memacam la... berzikir ..
peh.. aku kat alam ape nih...
pastu aku terjaga.. berat gegila kepala aku..
aku seorang diri atas katil ustaz

adui.. pukul 3.00
aku jalan la terhoyong hayang ke GAIN lab
adeh
letih letih.. sampai aje aku terus taip kat blog..

aku tak ingat
uh..sakit kepala........

1 Comment and put their link:

Yazid Husain said...

kita akan kembali kepada-NYA

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena