Monday, September 17, 2007

Semalam(malam tadi)

aku skang ni pk Betik...
aku nak belikan makanan die

tadi(pagi tadi) aku meminjam moto fit tanpa kebenaran
sebab nak cepat pegi keja.. aku sempat tgk
ada sekor kucing kena lenyek kat jalan besa
menuju ke selekoh jusco dari payung

ish.. macam kenal.. tapi aku pk.. ni bukan betik nih..
walaupun warna hampir sama..
betik kat mana eh.. tgh ngorat rasanya kat taman..
kalo petang kang ,esok atau lusa betik tak balik..
time tu mood aku bakal menjadi kacau bilau..
sian die...

betik.... balik la ke rumah...asyik itam aje
tensen jugak... adui.. selsema lagi..
kurang vitamin c betu la...
tensen wooo

selsema ni sedap tido hehehe.. rasa nak tido nih..
balik la keja..
dari menyebar virus selsema..

4 Comment and put their link:

Yazid Husain said...

i'm so got flu
epidemic

edriaty said...

i oso got flu
epidemic
dr penghuni teratak 42

Yazid Husain said...

betik penyebar flu
betik suka bersin kat aq
dan curik pai bakar aq

edriaty said...

haha..rezeki Betik lg!

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena