Tuesday, September 25, 2007

One Day Without the Internet

Peh. kawan aku datang dari shah alam.. yeah
buat masa ni.. dielah king of the king.. byk sumber dari die
malam tadi kami trade in(sistem barter) 3 GB vs 5 GB
akhirnye.. kami dah ada 8 GB..

pastu ajak fit,raje,yazid minum...
raja die ada hal.. ajak la diorang g seven e..
sampai aje payung.. terus bukak cita lelama..

aku x menyangka itu adalah hari tergembira aku
tiada hari yang mengembirakan aku selain dapat internet free
uhuuhuhu

sampai je rumah.. suma memula ok..
tetiba..
"ko bleh masuk google x?" tanya raja..
"weh internet ko ok x?" tanya geweng..
kebetulan pulak time tu aku masih ber ym..tapi bukak google
stuck stuck.. damn
ape plak nih.. pastu dah tau dah.. sama ada server down atau
sebliknye.. kawan aku kelihatan hampa..
sori azha..

balik kang aku berusaha lagi..
ahh.. sehari tanpa internet membuat aku bosan tahap neraka

20 Comment and put their link:

edriaty said...

hahha..ape kata korang register
la streamyx tuh.asaek paw umah
depan jek ape kes..heheh...

raya nnt mntak mahap kt derang. =D

فيصل said...

eheheheh.. sehari di neraka tanpa internet... huahuahua.. ala. sapa suh tanam pokok besa besa.. buah pokok tu masuk umah kitorang .. kitorang amik la.. heheh..

daun daun yang merimbun tu kitorang wat tumpang berteduh.. takkan berteduh takleh kot..

kalo x nak bagi orang berteduh pagarkan lah kawan pokok tu.. apeda

(perhatian.. ayat diatas adalah ayat kiasan: ia boleh disalah anggap...)

Anonymous said...

hurm. ko support la edriaty tenet dorg. amacam? :D stuju tak cai? kohkoh

Yazid Husain said...

siot aq rasa dah kantoi la

Anonymous said...

hahahaha... da kantoi da tu.. asik bil tenet naik aje...

Anonymous said...

ko rse org streamyx bleh trace tak korang access website ape?
hehehehhehe....

فيصل said...

wow.. jgn jgn.. peh...kalo diemacam bil tepon
Site time charge
http://xxx.xom x-xx Rm xx
http://xxx.xom x-xx Rm xx
http://xxx.xom x-xx Rm xx
http://xxx.xom x-xx Rm xx
http://xxx.xom x-xx Rm xx
http://xxx.xom x-xx Rm xx

edriaty said...

aku xsure dia bleh tgk x website ape
yg korang access..tp TM bleh tgk sape
yg curik line streamyx tuh la..(siyes
nih..)siap alamat lg.so,harap2 tak
kantoi la kan.hehe..

aku nak sapot xmampu..tp aku bleh
bg beribu username n paswed steamyx
utk ko pakai..try la mana bole.. =D

Anonymous said...

huahua. takde la.. korg curik wifi line jer 'aka' network line. bkn curik line fon.. klau wat wire tapping tu lain cite.

line streamyx xde tulis site mne korg g. tp incase klau streamyx nak buat inspection aku rasa boleh. dorg wat kat DNS server TM. tp renyah la kot. sbb tiap kali modem reset, IP baru akan assign. kuchai saje wat tatau plak. kehkeh.

juz my 2 cents

فيصل said...

tu la.. malam tadi letih.. nampaknye kehidupan aku kat uamh menjadi dull.. gloomy ... tgk tv.. pi jusco... aaaa... dua hari di neraka tanpa internet.. uhuuh

Yazid Husain said...

aduh dah lebih 24jam ini tak ada internet. mati kutu ooo.

Anonymous said...

order r streamyx... tak macho r cai.. gaji riban2.. streamyx amik orang punye.. hihihiihiih..ape kes..

Anonymous said...

alahai... bebudak yg rajin update blog da tak rajin update da..
ni mesti streamyx pnye psal...

edriaty said...

hahah..sme streamyx pnya psl la kan.
sian korang.ape la..aku nak send
KAMI pon xleh..blog pon xupdate!

circleinspoon said...

la la la... lajunya streamyx aku nih

Anonymous said...

penangan streamyx curik.. sekor pon tak hapdet blog.. da 2 days da tak hapdet ni..

aiseyy man....

Anonymous said...

sebenarnya kan...aku tertanya2...siapakah si baju merah dalam gambar bulatandalamsudu tu...heheh

Anonymous said...

si tudung merah la..

circleinspoon said...

si bajukla

فيصل said...

wow.. si baju merah.. gamba penuh la sue.. siap potong bahu lagi tu

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena