Wednesday, September 12, 2007

De ja vu

Aku bangun pagi sakit kepala..
tapi aku dah macam lalui hari ini terus..
ibarat aku adalah aku yang esok pada hari ini...

aku mimpi ani tepon aku "ujan x sana?"
aku balas.. "x ujan la.. ni pun nak gi keja nih"

selang beberapa jam lepas tu
die tepon kul 7.30
"ujan x sana?"
ayat yang sama berulang "x ujan la.. ni pun nak gi keja nih"
pastu aku terdiam sejenak.. "tadi ada tepon x?" tanya ku
"x da pun.. kata ada meeting.. tu yang tlg kejutkan tu"
aku balas.. "tima kasih.." pastu aku tambah "ni nak cita skit...."
kata ku separuh nada cita seram.. "tadi..." tambah suspen skit
"malam tadi faisal mimpi..." ayat saja tergantung.. kalo die minat die tanya.
kalo x minat die x tanya "mimpi ape?" tanya si ani
"macam dah berlaku la peristiwa ni.. scene yang ani tepon faisal
dan ayat yang tadi dah berlaku tadi" kataku serius..
"takut a denga" kata si ani bagaikan aku menceritakan sebuah cerita seram
selamat bekerja.. letih aku mandi manda.. pastu datang keja sorang aje rupanya
arini cuti ke?

nasib baik aku dah selitkan niat lain.. niat amik one piece 322 ngan 323
muahahah

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena