Friday, September 08, 2006

wahhhhh bestnyer malam itu...

kalo takdak internet kat lab ... laptop boleh diguna jua
itu pun mintak kebenaran la...

















laptop ni kena brontok.. muahahahahaha
adeh.. idup lagi brontok rupanya.. ingat dah pupus...
dengan posisinya atas katil...




















banyak la die tak install.. nak kata baru.. boleh la.. tak pun
die takut install.. aku dah la benci ie..

esoknye lak.. page cannot be displayed aje memanjang.. down gila...
dah pindah lab ccna pun malam tu.. tak dapat gak.... tensen tensen...









panas panas.. gi meranti beli makanan....
jumpa lak ngan raja.... raja.. bawak gi opis die...
ni keadaan opis die..

ada dua bungkusan makanan... sori herman...
jemput makan jemput makan
ok.. belah kiri sekali komputer.. komputer raja
(buat keja punya komputer)

komputer tengah-tengah untuk hiburan
time ni diorang tgk slamdunk
komputer satu lagi untuk tgk tv...

















raja membetulkan antena... huh penat...

















kenangan time konvo.. aku tak sempat nak tangkap gamba..
jadi juru gambar sambilan aje..
beberapa gamba.. saad,faiz ngan prabu..

















































Anuar Sidik.. ni member aku.. tapi sem ni..
kali kedua atau kali ketiga aku jumpa die...
he he he..sama la..
kali kedua atau ketiga.. payah gila nak jumpa


















apabila kafe makanan meranti tutup.. sila pegi koperasi beli megi
terdesak ni nak wat camne :)

wokeh kalo takde bekas.. botol air member berguna juga..
sediakan pisau.. potong... ngam-ngam cam cawan...
yang ni style pakai dan buang.. the past begone :)

lagi satu... plastik botol ni ada bahan kimia..
x leh guna banyak kali...
aku baru letak air panas.. terus.. kemik...
seni katakan..
















budak ni duk depan bilik aku...
hapiz nama die..
sori kaco ko layan movie..
sambil hisap rokok...

















aduh.. cam tongkang pecah karam dilambung ombak bilik aku
esok la kemas.. time basuh suma baju :)

















nasib baik ada karpet.. selesa gak bebudak ni..
ni jay-em nama die...

harvest jugak..... ramai dah pengikut harvest..
godown to another tobacco

support germany

4 Comment and put their link:

cHuCkyMaRine said...

sesi mengenekan aku ek..mmg ko byk songeh..nak bluesoil laa..winrar laa..nak java laa...eee.luap2 darah ni..(",)...

Fairuz said...

Memang fully coincidence jumpe ko kat meranti tu.

burung_jenjang@k9 said...

hehe marahnye cik asmah.. cool asmah cool :p

فيصل said...

cool cool.. uiyo... marah plak die... ho ho.. mintak maaf.. mintak maaf...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena