Saturday, September 09, 2006

Kipas baru :) aku gembira...

tengahari.. 1 jam gak la.. aku duk bilik.. merasa angin menderu...
Aku balik bilik aje.. tetiba aje.. hembusan angin yang kuat menerjah..
tak perasan pun.. :)

Hapiz ngan Nuar.. jiran sebelah budak depan bilik aku bagitau..
perghh kipas baru siut.... kata nuar...

aku terus tangkap.. dah lama dah tersiksa.. :)
ngan menda ni...
ko cuba bayangkan.. bunyi grng greng gren 5 minit..
kreik kereik ulang ulang sampai 30 minit..
pastu bunyi ikkkk ikkkk ikkkkkkkkkkkkkkkkkk kipas mati



















pasang level 2 dah macam 5 standard bilik orang lain.. he he he :)
kalo pasang 5.. perghh bersihla bilik aku.. :)
aku nak kaji bagaimana puting beliung terjadi
pastu eksperiment kat bilik sendiri..
ahh bersinarnya kipas aku...



















he he.. aku gembira arini :)

sapa ada one-piece 268-269 ngan 271...
3 episod ni aje aku takdak..
he he he
sapa ada nak mintak ..

shaman king anime sapa ada. anime episod...

6 Comment and put their link:

cHuCkyMaRine said...

uittt kipas baru..jimat laa tenaga ko xpayah cuci kipas sem ni..ke xpenah cuci kipas pun b4 ni..;p..jgn marah..nanti cpt tua

f a said...

oit. aku yang merasmikan kipas baru ko tau..

cHuCkyMaRine said...

oit. aku yang merasmikan kipas baru ko tau..(nak jugakkkk...huhu)

f a said...

ko tipu. ko takde mase die pasang kipas tu. aku ade mase tu. aku tengok diorang pasang kipas tu sambil tdo. ahaha

burung_jenjang@k9 said...

kucai, aku tak merasmikan kipas baru ko tau.. haha.. kipas ko brand ape? kipas aku brand international bukan national tau :p

fa-ya-sod-lam said...

kalo rosak lagi.. aku report aje.. pastu tunggu habis sem.. hu hu hu.. itu pun kalo syarikat kontrak tu baik :).. jenama.. ush... tak tgk plak...

papehal.. terima kasih gecko proxy
taip kat google...

allinurl:"nph-proxy.cgi"

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena