Wednesday, September 06, 2006

The hacker attack tool

ok.. sila download jangan segan.. and please
rtfm from that site :)

[network administration 2005 top hacker tools]
[network administration hackers tools]
[network administration basic hacking tools]

aku baru lepas mock interview tadi :p
hancur english aku..

ish ish.. gd luck kepada Asmah.. ui..
Asmah berjaya..

=-=-=-=-=

ok skang aku kat fakulti.. ada orang suh mintak tolong
bersihkan laptop die dari brontok.. aku nohal aje.. pastu aku cakap..
aku ada impian nak stay fakulti sampai pagi
die kata.. nohal.. download la update ke hape ke...
yeah aku gembira.. :)

hahaha

6 Comment and put their link:

cHuCkyMaRine said...

uitt mane aku berjaya..hancur lebur gak...tp belasah je laa..aku epi gak sbb aku berani pegi interview tu..waaa kagum ngan diri sendri..hehe..yg paling best Dr. Nora siap leh tetido lagi..lawak je..sian dia dari pagi kene interview org..pnt sgt kot..;p

burung_jenjang@k9 said...

hehe nampaknye aku je la yg escape? huhu... the real side of me.. no one knows :p

فيصل said...

bleh aku tanya.. camne korang letak gamba?

cHuCkyMaRine said...

nak letak gmbr ek kucai..potong gmbr ngan gunting ijau..pastu amik gam..tampal kat monitor tu..sng je..guna jari pon boleh..(",)

فيصل said...

uah uah die.. tensen benar tu.. cool down cool down.. :) owh.. gunting ijau ko tu... iye .. cik Asmah.. baikkkkkkk saya gunting..

cHuCkyMaRine said...

iye cik Faisal..gunting ijau wat kerat lidah ko tu..(",)

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena