Friday, March 23, 2007

Tiada lagi konkongan :)

pagi dalam kul 9.

Akum en apiz.. cek ada?
saya blum dapat pape pun?
ok la.. x pe cik.. tima kasih..

aku hampa gila.. hampa sehampa-hampanye
dah putus asa follow up hari hari..

en salleh pun tanya.. x pa.. kitorang hanya menunggu dari bendahari
mintak maaf..

aku faham..
aku membawa diri kul 10...
aku g meranti.. sapa pandang aku.. aku balas pandangan
x puas hati..
aku x kira.. emoaku besertai dengan ego yang membuku tebal
kulepaskan... cakap kasar nak mampus..
aku selamba.. x ingat dah akhirat.. dunia ibarat aku yang punya

sian betik.. die aja kena marah...
aku balik bilik.. aku sepak pintu...
adui... sakitnye..
teringat jugak dunia sesikit.. pastu aku sejukkan ati..
tpon lidiawati tanya perkembangan..

setel masalah..
aku diam.. aku melihat fail yang azha bagi...
hendak aje aku lihat..

tiba tiba.. sedang aku dalam dilema....
tit tot tet.. bla bla.. hp aku berbunyi

assalamualikum....
en faisal ke ni.....
saya en hafiz...
cek awak dah tiba...
ALHAMDULILLAH..

terima kasih encik...
datang dengan kadar yang segera.. balasnye..
aku lari pecut... rokok habis aku sedut
nak lepaskan tekanan tadi..

11.04 damn.... ni limit masa..
kul 4 kang die amik cek lagi..
tapi pagi ahad la baru masuk.. damn

aku redha dengan kejadian hari ini..
syukur aku x mintak advance kt Dr Nora

yes yes...

bukan kerana kita x dapat apa yang kita nak jika berdoa..
bukan kerana kita berdoa tidak dikabulkan..
tetapi.. DIA MAHA MENGETAHUI..
dan akan memberi jika telah sampai waktunya...

kita adalah makhluk yang lemah...
bergantung padaNYA.. :)

6 Comment and put their link:

f a wildchild said...

ari ahad? 2 HARI BEKERJA. isnin or selasa depan la wei.

apa apa hal, taniah. another problem solved.

aku_cakk said...

hehehhe...fa da dpt...cai da dpt...aku tggu korg la ni...

فيصل said...

ehehehehe.. thanks for all moral support :)... a ah.. petang isnin dapat.. setel utang piutang dulu huhuhu

abeming said...

hhaaaaa sape yg dh dpt gaji jgn nk mengelak drpd blanje kwn2 mase konvo....heheheh

cHuCkyMaRine said...

weh aku xtau ko emo ari ni..terasa2..mcm tau je ko tpn ti sbb ape..sori n time kasih bebanyak kucai...aku igt sampai bebile.

Mohd Yazid Husain said...

isnin aq turun JB, boleh belanja aq makan.hehehe

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena