Monday, March 19, 2007

Kamen Rider..

Aku pelik kenkawan beware suka kamen rider..
aku pun try la mintak die share folder kamen..

aku tgk dari episod 1-7

Kamen Rider Kabuto
watak utama Tendou

kabuto perlu menangkap robot kumbang
untuk menjadi kabuto...

untuk pertukaran zirah sepenuhnye.. tendou perlu
berkata "heshin" dan sejurus selepas itu.. bunyi suara
ala-ala robot ["heshin"]

untuk menjadi lebih laju
kabuto perlu berkata "cast off"
dan seperti biasa suara ala-ala robot ["cast off"]
"change beatle" seperti biasa suara ala-ala robot ["change beatle"]

untuk menjadi seperti hiro nakamura...
kebolehan memberhentikan masa dan berlawan dengan 'worm'
worm adalah makhluk yagng bleh mimic manusia..
yang berasal dari meteorit dan meletupkan bandar shibuya

ultimate attack 1-7 kabuto
"clock up" -> "one"->"two"->"three"->"rider kick"

ultimate ini agak lama..

"clock over" perlu diaktifkan untuk membiarkan masa berjalan semula..

watak kedua.. TheBee
"cast off"
"change wasp"

ultimate yang paling mudah

"rider sting"

oleh kerana proposal yang dibuat adalah untuk kanak-kanak..
maka.. jika anda 18 tahun keatas .. anda x digalakkan menonton
mungkin kerana aksi ganas yang menggelikan hati orang dewasa

oleh itu.. sekian sahaja kisah kamen rider...
adui.. nyesal aku tgk sambil kutuk-kutuk
ngantuk gile.. uahhhhhh(menguap) Zzzzzzz

6 Comment and put their link:

abeming said...

kalo aku aku yg ko cite ni pon dh rase menggelikan...tgk yg real aku pecahkan jek monitor aku rase...TAK SANGGUP DONG!

Yazid Husain said...

skang ini kamen rider suka lawan sesama sendiri,
dulu cuma lawan raksasa sahaja, skang kamen rider suka berperang sesama sendiri,
dulu suka bertarung demi keamanan dunia,
peace no war!

abeming said...

perang same sendri tu perang saraf ke perang fizikal..xleh blah btul pak kamen..same sendri pon nk gaduh...

abeming said...

cite kanak2 bwh 12 tahun je ni...haram kita tgk..ahahahahahahahahaha

فيصل said...

perang fizikal... tapi kabuto suka perang mental... die suka perang saraf.. hehehe.. fa ada tgk malam tadi...

abeming said...

HAH!!!!!!! mr 'f' tgk ke?huhu rosak akhlak n akidah ko 'f'...rosak...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena